Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

gulpladebil med 3 sæder

Profil slettet

Profil slettet

15-11-2008 kl. 20:31

Hejsa, jeg vil have skiftet min st.car ud med en gulpladebil da jeg mangler noget plads i bilen. Men jeg er afhængig af to passagersæder da jeg skal hente to børn. er der nogen der kan hjælpe med nogle bilmodeller ud over den frygtelige fiat multipla ;-) Hilsen Thomas

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2008 kl. 14:25

Peugeot Partner/Fiat Scudo/Citroen Expert(?)

Thorbjørn Steensen

Thorbjørn Steensen
bruger siden
21-03-2007

17-11-2008 kl. 22:53

Hej,

Der findes faktisk andre alternativer, men så skal man være kreativ. Der findes et firma i Jylland som monterer bænksæder i andre vans som for eksempel Toyota Corolla Verso og Sportsvan, men også de store firehjulstrækkere kan man få midtersæde i. Det afhænger lidt af hvor store børnene er. De er også til salg på bilbasen fra tid til anden. Jeg så en Porsche Cayenne herinde forleden dag!
Jeg har selv en Honda FR-V diesel. Det er en fantastisk bil, godt moment, lækkert 6-trins gear og meget udstyr. Lidt tørstig og med dårligt udsyn bagud som eneste negativer.
Mvh
Thorbjørn

Profil slettet

Profil slettet

23-11-2008 kl. 12:48

så er der kun hondaen der duer, men barnet skal være min. 1.år gammel da børn ellers ikke må sidde i et bagudvendt sæde i en bil når airbaggen ikke kan slåes fra og det kan den ikke i en FRV (heller ikke ved et teknisk indgreb) men HUSK sædet er monteret fra fabrikken og er testet og crastestet MODSAT de sæder man monterer efterfølgende hvor man presser et 1/2 sæde ind imellem 2 originale sæder og giver ekstra belastning ved befæstigelsen

OG SÅ HUSK LIGE AT FÅ BILEN SYNET MED DET EKSTRA SÆDE
MEN LØSNINGEN ER RIGTIG DÅRLIG

DET ER BARE MIN MENING

NISSAN PRIMASTAR KAN ØVRIGT FINT LØSE OPGAVEN FÅES OGSÅ UDEN PASS AIRBAG