Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Fra studerende til voksen på 2 dage - Brug for bil NU ;-)!

Profil slettet

Profil slettet

18-03-2008 kl. 12:47

Jeg står i den situation, at jeg har fået et konsulentjob, hvor jeg skal bruge bil hver dag. Jeg er HELT grøn på bilmarkedet, og selvom bilbasen giver mange muligheder for køb, så kan det samtidigt virke uoverskueligt, hvilken model man bør vælge. Jeg skal bruge bilen fra 1. april, så jeg er presset på tiden. Jeg er interesseret i både ny og brugt bil, og vil sætte 50-70.000 af. Bilen skal gerne køre langt på liter'en, og størrelsesmæssigt er det fint hvis den har "figur" som peugeot 206. Jeg kommer til at køre 100 km om dagen ca. Jeg håber meget at der er nogle af jer der kan hjælpe ift. at spore mig ind på hvilken/hvilke typer/modeller jeg bør gå efter (eller evt. helt konkrete tilbud som I har set). På forhånd mange tak for hjælpen De bedste hilsner Frederik De bedste

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-03-2008 kl. 13:41

Undersøg hvad det koster at forsikre de biler du har kig på - det er dyrt at førstegangs-forsikre en bil.

Hvis du ender med at købe brugt bil til 50-70.000 vil jeg anbefale at du køber en lille benzin-bil, da dieselbiler i den prisklasse tit har kørt meeget langt.

Prøvede lige at lave en søgning på forhandlere med max beløb 70K, max alder 2000, max km 100K.

Jeg ville kigge nærmere på:

Citroen Saxo
Fiat Punto
Hyundai Accent
Hyundai Getz
Opel Corsa
Seat Cordoba
Skoda Fabia
VW Lupo (1,4 benzin)

Hvis man justerer lidt på alder/km, kommer der sikkert også nogle flere japanermærker frem som fx Toyota, Nissan og Mitsubishi

MEN!
Netop pga forsikringen er det også værd at overveje om det skal være ny bil kombineret med forsikringstilbud, fx Mitsubishi (med alka-boks) eller Kia - der er vist flere med gode tilbud, kan bare ikke huske dem lige nu :-)

God jagt!
Vh Anders

Profil slettet

Profil slettet

19-03-2008 kl. 10:53

Hej Alle tre.

Jeg skrev en meddelelse, som vist nok forsvandt i cyperspace, men tusind tak for jeres feedback. Jeg sætter stor pris på det og har nu indsnævret min søgning til at omhandle 6 forskellige biler. Se min nye tråd "6 biler... Hvilken skal man kigge nærmere på eller helt holde sig fra".

Frederik

Yusuf Cevirici

Yusuf Cevirici
bruger siden
01-08-2004

19-03-2008 kl. 12:04

se min bil her:

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Peugeot-206-1,9-3d.-XR_ID255723.htmjeg

vil sælge kun pga jeg skal have en større bil...

Sidst rettet: 19/3-08

Profil slettet

Profil slettet

19-03-2008 kl. 14:13

HEJ YUSUF

Dit link virker ikke...... Prøv at sende det igen eller skriv hvad bilen indeholder, pris m.v.

TAK

Profil slettet

Profil slettet

19-03-2008 kl. 15:22

det er fordi link'et slutter med .htmjeg
der skal kun stå .htm
den er sikkert smuttet i copy-past

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2008 kl. 13:04

Hej Jesper Skjøtt,

Når jeg klikker på dette link kommer der kun bilbasens hjemmeside frem. Har du mulighed for at sende et link der "virker" ;-).

Takker

Frederi¨k

Yusuf Cevirici

Yusuf Cevirici
bruger siden
01-08-2004

Yusuf Cevirici

Yusuf Cevirici
bruger siden
01-08-2004

22-03-2008 kl. 11:45

hmm...det virker sku ikke...men du kan søge på den her på bilbasen...
det er en sølvmetal peugeot 206 1,9 xr diesel...jeg har sat den i til 75000 da den virklig er flot velholdt og FEJLFRI!!plus jeg har 4 sommerdæk på stålfælge med ekstra sæt org peugeot kapsler...men tag et kig på den...jeg er fra odense...