Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Første bil
Profil slettet
18-01-2009 kl. 13:21
Hej bilbasen
Jeg skal til at tage kørekort, og har så brug for en bil. Den behøver ikke være særlig stor, da det næsten kun er mig som skal køre i den, jeg kunne godt tænke mig en bil som har billige reservedele, og køre rigtig godt, da jeg skal køre i den hver dag til og fra arbejde.
Prisen: 5.000kr-20.000kr
Håber i kan hjælpe:)
Profil slettet
18-01-2009 kl. 14:34
Hej Thomas
Jeg ville nok i den prisklasse se efter en VW Polo eller Golf, de kan findes her på Bilbasen Årg. 95-97 til prisen,men pas på det kan være en farlig prisklasse der er mange Brianmodeller og Rustbunker.
Jeg ville nok gå lidt op i pris hvis det kan lade sig gøre, for Ca. 40000 kan du finde Skoda Fabia/Octavia Årg.98-2002 eller Opel Astra Ca samme Årg.Og det er et noget sikrere/bedere køb, Bla.er de alle Galvaniserede, og ruster derfor betydeligt mindre end ældre biler.
Lad os høre hvad du vælger.......
Mvh. Peter
Jeg ville nok i den prisklasse se efter en VW Polo eller Golf, de kan findes her på Bilbasen Årg. 95-97 til prisen,men pas på det kan være en farlig prisklasse der er mange Brianmodeller og Rustbunker.
Jeg ville nok gå lidt op i pris hvis det kan lade sig gøre, for Ca. 40000 kan du finde Skoda Fabia/Octavia Årg.98-2002 eller Opel Astra Ca samme Årg.Og det er et noget sikrere/bedere køb, Bla.er de alle Galvaniserede, og ruster derfor betydeligt mindre end ældre biler.
Lad os høre hvad du vælger.......
Mvh. Peter
Profil slettet
18-01-2009 kl. 16:02
mange tak for din mening:)
hvad for en bil synes du er den bedste af VW Polo eller Golf Skoda Fabia, Octavia, Opel Astra?
hvad for en bil synes du er den bedste af VW Polo eller Golf Skoda Fabia, Octavia, Opel Astra?
Profil slettet
19-01-2009 kl. 19:26
Her må jeg nok give Henrik ret, men jeg ville vælge Octavia eller Astra.
Mvh. Peter
Mvh. Peter