Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Første bil ;) Max 100.000 DKK

Profil slettet

Profil slettet

17-02-2009 kl. 21:43

Hejsa. Jeg er helt sikker på at i er trætte af at læse de her annoncer, men vi nye bilister har altså sådan brug for hjælp og god vejledning til vores valg af vores første bil, så her kommer lidt krav i har at gå efter : Max 100.000 år 2002 -> og op Max 150.000 km på tælleren Gerne automatgear Må gerne være en gulpladebil (men husk prisen og det er inkl. moms selvfølgelig ;) ) Diesel - helst. Helst ingen Citroën, Peugeot,Renault (altså franske biler) Skal cirka køre omkring 15.000 km om året OG INGEN RØG I BILEN ! Og jeg har selv kigget på de her biler: VW Touran (fed vogn, men dyr med mange km på tælleren) Suzuki Swift (Bagageplads mangel) Suzuki Grand Vitara (Ny model) Opel Zafira Tak for Hjælpen på forhånd -// Chris P.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-02-2009 kl. 17:36

Hej Claus, jamen det lyder som et rigtigt godt råd, fordi jeg er vildt meget i tvivl, men jeg skal først og fremmest bruge en på gule-plader - da jeg er håndværker så ;) men jeg takker meget for rådet :D

Profil slettet

Profil slettet

24-02-2009 kl. 19:10

Hej Chris -> Godt navn btw :P
Jamen jeg er også helt forelsket i Touranen, og passer forholdsvigt godt til mig som håndværker ;) men jeg vil gerne have en diesel, og folk siger at hvis man alligvel skal have en diesel også de der 1,9 - 2,0 så skal man få dem med DSG gear, men det er altså 30.000 mere ud af pungen, så vidt jeg kan se.

Mvh. Chris