Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Fiat Punto 1,2

Profil slettet

Profil slettet

10-03-2007 kl. 16:40

<b>Jeg har f&oslash;lgende kriterier</b>:<br />Økonomi, kabineplads, sikkerhed<br /><br /><table cellspacing="0" cellpadding="2"><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Prisniveau:</td><td>kr. 0 - 25.000</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Kørselsbehov:</td><td>km 5 - 10.000</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Der skal være plads til:</td><td>2 personer</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Bilen må højst være:</td><td>12 &aring;r gammel</td></tr></table><br /><b>Andre kriterier:</b><br /><br /><br /><b>Denne bil opfylder efter brugerens opfattelse kriterierne:</b><br />1996 Lada Samara 1,5 MPi

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik Rathje

Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004

10-03-2007 kl. 17:47

Min anbefaling: :&Aring;rgang:1996M&aelig;rke/Model:Fiat Punto 1,2Br&aelig;ndstof:BenzinKommentar: Lada... det går simpelthen ikke. Ældgammel konstruktion, sikkerhed er bogstaveligt talt en by i Rusland.. jeg kunne blive ved.

Køb en Fiat Punto. Billig i indkøb, billig i drift, billig i reparation. Det er desuden en ganske driftsikker lille bil. Jojo.. alle siger Fiat ruster og går i stykker. Faktum er at Punto er en rigtig fin lille bil, som mange er glade for, og rust er IKKE et stort problem på en Punto Og man sidder godt i bilen.. det er ikke alle små biler, man kan sige det om. Køb den privat.. i det prisleje er det et tvivlsomt udvalg man finder hos forhandlere. Men tag en bilkyndig eller mekaniker med på råd INDEN du køber.

Checkpunkter:
- bundkar (det ruster alt for hurtigt!)
- gearkasse (prøv bil når motoren er kold.. den må ikke børste tænder.. dv.s. rasle, skramle og lign. ubehagelige lyde fra gearkassen).
- El-anlæg.. check at alle lys, horn og kontakter fungerer

Held og lykke med jagten :-)

/Henrik

Henrik Rathje

Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004

12-03-2007 kl. 19:33

Så vær rar at skrive hvorfor du giver den karakter du angiver. Det vil hjælpe mig til at svare bedre :-)

På forhånd tak..
/Henrik