Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Familiebil med aut. gear til 4 personer til under 400.000

Profil slettet

Profil slettet

28-10-2008 kl. 12:37

Vi søger en nyere (2007 og frem) familie bil med automatgear. Det skal være en stationcar med rummeligt bagagerum, da vi skal kunne have en barnevogn+bagage bagi. Den må gerne være bred, da vi skal have 2 autostole+evt voksen på bagsædet. Der er desuden krav om aircon, fartpilot og diesel. Det skal være muligt (og helst nemt) at indstille føresædet meget, da der er 25 cm højdeforskel mellem os. Sikkerhed for passagerne og driftsikkerhed er vigtigt for os. Manden skal køre på arbejde i den (40-60 min hver vej), og der kommer en del ture til jylland, så komfort er også vigtigt. Pt har manden en vw touran (på gule plader) 2.0 TDI 140 HK som han er rigtig glad for, så han så gerne at det blev noget lignende. Så vi overvejer at købe en lettere brugt passat, men mangler indputs om der er andre modeller mærker vi bør overveje

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-10-2008 kl. 13:28

Der er jo mange muligheder med det budget i har...

Her er bare et par stykker: Ford C-Max. Ford Fucus. Opel Astra Evt. Vectra Prøv at kigge lidt rundt, der er rigtig mange bilmærker, der har en bil, der matcher jeres behov...

Profil slettet

Profil slettet

28-10-2008 kl. 14:47

Ja, den ser bare super lækker ud :-)

Det skal bare helst være hos en forhandler, da svingermor har et par biler hun skal af med (som vi må bruge til udbetaling)

sp Spanggaard

sp Spanggaard
bruger siden
05-03-2007

28-10-2008 kl. 21:25

Jeg er på jagt efter nogenlunde samme bil bare sandsynligvis benzin. Jeg kan sende dig en regneark med et oversigtsskema, hvis det?

Profil slettet

Profil slettet

28-10-2008 kl. 21:46

VW SHARAN er også en mulighed nu i er interesseret i VW

Profil slettet

Profil slettet

29-10-2008 kl. 09:28

Det må du meget gerne på maria@lindkvist.eu

Jeppe Friberg

Jeppe Friberg
bruger siden
06-01-2004

29-10-2008 kl. 20:48

Jeg ville starte med at kigge på en Ford S-max - Seat Altea XL - Honda CRV. Der er masser af muligheder...

Profil slettet

Profil slettet

02-11-2008 kl. 20:35

Ja, vi står også pt og vipper mellem vw touran og skoda superb
Manden er mest bebejstret for skodaen, mens jeg synes bedre om touranen - både pga pladsen, men også fordi jeg faktisk er for lille til skodaen (forhandleren sagde godt nok noget om at sædet kan blive flyttet frem, men så tror jeg man ender med hovedet oppe i loftet)

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

05-11-2008 kl. 14:10

Til Jan Sørensen.
Du har IKKE prøvet en C5 173HDi med automatgear, da en sådan bil ikke findes.