Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

en scenic.........

carl wurtz

carl wurtz
bruger siden
27-08-2007

02-01-2008 kl. 22:32

hej. min kone er brændt varm på en renault scenic. er der nogle med nogle erfaringer derude..... 1,6l 2005 57000km

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Morten H. Kjær

Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004

03-01-2008 kl. 17:31

Hej!

Det er også en rigtig lækker vogn. Var selv brændt varm på en 1,9 dCi med 120 hk og 6 gear dog som van på guleplader. Der kører rigtig godt og har en fornem komfort. En fransk bil når den er bedst... men også med mange fejl ifølge fx. TÜV. Nok for mange fejl til min pengepung. Renault er MEGET dyre at få lavet service på eller en reparation. Jeg valgte en Picasso i stedet for. Men Renault er nu kommer ud af Volvos kontrol og vil gøre meget for at få mere gange i salget - måske også med mere rimelige driftomkostninger som fx. en Peugeot/Citroën.

Nu angiver du ikke hvor du bor henne. Men en Renault er Tysklands ca. mest imporeret bil og derfor kunne service laves i Tyskland. Min egen Picasso skal snart afsted og vil prøve i Tyskland. Sidste service kostede knap 5.000 kr (60.000 km) i Jylland. Ifølge Citroën i Flensburg burde jeg have betalt ca. 3.000 kr.

Renault har delvis eget Nissan og måske lært noget?. Ifølge den sidste nye undersøgelse i Tyskland er den faceliftet Scenic den bedste MPV i miniklassen mht. kvalitet!.

Tænk dig godt om. Køber du med hjertet eller pengepungen?.

Mvh Morten

Du se lidt mere på:

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/renault-scenic

Der kommer den ind en næsten bundplads...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg