Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Bil til 30.000

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 14:47

Hejsa .-)

Er enig i, at Toyota og Nissan er et par gode bud.
Har selv haft en Nisssan Sunny 1,6 SR med 102 hk og masser af udstyr. Dejlig bil.
Du skal dog være opmærksom på rust i de bagerste tårne.

Mvh. A.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 14:49

Fiat Punto er også en mulighed, det er bestemt også en god bil og den kan du også finde i det prisleje...

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 14:56

De eneste mindre biler jeg bryder mig om er som nævnt Fiat Punto eller Mazda 323C og Nissan 100nx. Jeg vil dog helst ikke under 1.5/1.6 motor da det simpelt hen er mig for trægt.

Kan en mekaniker eller anden bilkyndig mindske risikoen for fejlkøb hvis han kigger på bilen? Eller vil der altid være ting man ikke kan se?

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 14:58

Jeg tror ikke jeg kommer til at køre mere end 10.000km. Der må gerne være nogenlunde plads i. Det er ikke til familie.

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 15:08

Prøv at kigge ved Lindholm Biler, de har vildt mange brugte biler, det kan jo være du er heldig at finde noget der. Der følger også en fejlfri FDM test med alle de biler de sælger, så der kan det ikke gå helt galt.

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 15:13

Jeg kiggede med det samme du skrev :) De har ingen biler i den prisklasse på hjemmesiden i hvert fald.

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 15:17

Prøv at ringe til dem, for de får hele tiden noget i byt, jeg tror bare de sender det videre, så han kan godt have boget til at stå eller evt have noget på vej ind i bytte.

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 15:32

Det vil jeg gøre. Venter dog indtil Januar for jeg har ikke tid til at kigge på før.

Jeg faldt over denne annonce: http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=1072610

Se, jeg er lidt hooked når manden er ford mekaniker :)

Andreas Christiansen

Andreas Christiansen
bruger siden
17-01-2006

19-12-2006 kl. 16:01

Hej prøv lige at se under ford mondeo på bilbasen.jeg har se 2stk 1.8i de koster ca 34.000kr kan sikkert forhandles ned.Den ene har de ved:www.hela.dk i Fredericia.Den anden ved www.silkeborgautoforum.dk Efter hvad man lige kan se på billederne ser de fornuftige ud.Men få en go ven med erfaring på biler med ud og se.Prøv en tur evt.i mindst 2-3biler.Go jagt Go jul fra:A.C

Profil slettet

Profil slettet

20-12-2006 kl. 15:32

Jeg siger tak for svarene og vil begynde kigge på bilerne.

Kim Dalsgaard

Kim Dalsgaard
bruger siden
20-10-2006

20-12-2006 kl. 22:19

send evt. din e-mail til kim@snorkel.dk så har jeg måske lige det du søger :-)

Profil slettet

Profil slettet

20-12-2006 kl. 22:51

Til de penge ville jeg kigge på en Volvo 460. Det er godt nok ikke en "ægte Volvo" men vi har haft vores siden 1999, og de første 5 år, kørte den fuldstændig fejlfrit. Den kom ikke til Service, og havde ingen servicebog da vi købte den. Det seneste år har der dog været lidt med hjulophænget, men det var rimelig billigt at få løst. Det eneste du skal kigge efter er rust! de ruster som "ingen" andre.

Profil slettet

Profil slettet

20-12-2006 kl. 22:54

Hej

Jeg har en Toyota Carina E fra 92 som jeg også gav knap 30k for. jeg har haft den i et år snart og er meget glad for den, havde også meget de samme kriterier som dig da jeg købte den og det har den fuldt ud indfriet. En meget rummelig og driftsikker bil som også er ret kvik selvom det "kun" er en 1,6er. Derudover også relativt økonomisk med et forbrug på 13-14 km/l
held og lykke med købet

Profil slettet

Profil slettet

21-12-2006 kl. 08:10

Tak for tilbudene... En volvo er slet ikke mig. Slet ikke de ældre. Desværre for grimme :)

Jeg vil ikke have en bil som har kørt mere end 200.000km.

Når jeg finder den rigtige toyota carina e vil jeg da også kigge på sådan en.

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2007 kl. 19:22

Hej med jer

Jeg er på jagt efter en pæn og vedligeholdt bil til ca. 30.000 (evt. nedhandlet til 30k) :) Min smag er f.eks. Ford Mondeo (1995, 1.8i) med <200.000km.

Jeg er rigtig bange for at købe noget som går hurtigt i stykker eller man skal ofre mange tusinder på hvert år. (første bil)

Kan man få en god bil til 30.000 som holder minimum 3år uden de store problemer?

Grunden til jeg nøjes med en bil til 30k er pga. forsikringen. Har ikke råd til kasko. Og for det andet har jeg gæld i forvejen.

Jeg håber nogen kan hjælpe med deres erfaringer. Takker og bukker