Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Audi TT 225 quattro 99/mercedes SLK230 99

Profil slettet

Profil slettet

27-01-2008 kl. 20:29

Har fået et godt øje til en af de to - ved dog ikke hvad man skal vælge når man tager hensyn til køreglæde/gensalgsværdi/service? Er der nogen der har god råd eller erfaringer med ovenstående modeller? Jeg er knap 2 meter - kan jeg overhovedet være i dem? Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-01-2008 kl. 20:57

tak for dit svar og vil give dig ret i det du skriver. De 225 og 4-hjulstræk er nok kun for jeg vil have det bedste. Faktisk vil det mest være min kæreste som skal køre den så 180hk er vel nok........

Kenneth Veber

Kenneth Veber
bruger siden
27-08-2004

28-01-2008 kl. 22:06

Hej Anders

Jeg ville helt klart vælge SLK'eren. Jeg har selv en... og det er en helt fantastisk bil, som jeg er super ked af at jeg formentlig skal sælge snart pga. familieforøgelse.
Stålfoldetaget er genialt og er også praktisk om vinteren (min overvinter dog i garage). Service er ekstremt billigt modsat Audi(har også kørt i Audi) som er hamrende dyrt. min slk var til 100.000 km service for nyligt hos Mercedes og det kostede 2.300,- incl. syn og udgifter hertil. Mht. til øvrigt svar som anbefalede TT'eren mener jeg at SLK er en meget bedre investering og at den vil have et lavere værditab. TT er et stil-ikon - uden tvivl, men slk er allerede blevet en klassiker. Tjek brugttesten af SLK 230 kompressor som er at finde på denne hjemmeside. Den er godt nok et par år gammel, men rammer meget præcis i beskrivelsen af bilen. Jeg kan kun tilslutte mig som ejer af en.

M.v.h.

Veber

Kenneth Veber

Kenneth Veber
bruger siden
27-08-2004

28-01-2008 kl. 22:09

Hej igen...jeg er 1.93 høj og har ingen problemer i SLK og vil mene at du også ville kunne være der med dine 2 meter.

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2008 kl. 09:57

ok - ja valget bliver ikke nemmere med alle de gode råd - jeg tror jeg må ud og prøve en af hver så er det nok nemmere at bestemme sig bagefter....tak for de gode råd..

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2008 kl. 09:57

takker så må jeg også kunne være der....