Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Audi A6 2,5 TDI Avent Triptr.
Profil slettet
16-10-2009 kl. 13:44
Hej
Har denne Audi på hånden. Model 2001 som har kørt 208.000 km.
Jeg har læst rigtig mange indslag om Audi, og finder lige fra den ene yderlighed til den anden. Er der en der ved om bilen holder ??
Hvad med gearkasse, udstøning og andre megadyre rep - har denne åbentlyst fejl/mangler ?
Jeg skal kører ca 30000 km om året, og denne er jo en drøm at kører i :-)
Skal afgøre handel indenfor de kommende dage, venligst meld ind, TAK.
J.
Profil slettet
16-10-2009 kl. 13:59
Bilen holder sikkert mange mange km endnu. Spørgsmålet er snarere om du holder til pris- og serviceniveauet hos SMC. Har bilen fuld servicebog og fremstår den velholdt med få ejere? Hvad skal den koste?
Er det privat handel uden garanti? Har du kørt en laaaaaang tur i den?
Triptronic er wunderbar men meget dyrt at reparere - virker det?
Har du ikke forstand til at svare så forlang en FDM attest af sælger!
Er det privat handel uden garanti? Har du kørt en laaaaaang tur i den?
Triptronic er wunderbar men meget dyrt at reparere - virker det?
Har du ikke forstand til at svare så forlang en FDM attest af sælger!
Profil slettet
16-10-2009 kl. 14:39
Nu skriver du ikke om det er 155hk- eller 180 hk-modellen. Uden at være ekspert på den motor så har jeg en ide om at det er 155 hk-modellen der slider knaster og 180 hk-modellen skulle være ok. Men det må du lige undersøge.
Profil slettet
22-10-2009 kl. 20:37
Audi er slet ikke den kvalitetsbil folk tror.
Sart og kostbar at reppe på.Mange små og store fejl.Skal det absolut være en Audi , så køb en fra 2004 og frem.Kan/vil bilforhandleren ikke give dig seks måneders 100% garanti, så find en anden Audi/forhandler.
Sart og kostbar at reppe på.Mange små og store fejl.Skal det absolut være en Audi , så køb en fra 2004 og frem.Kan/vil bilforhandleren ikke give dig seks måneders 100% garanti, så find en anden Audi/forhandler.
Profil slettet
21-09-2010 kl. 16:31
har sådan en model og bilen vil ikke starte.
ik fordi jeg har så meget erfaring i audi men syntes bare diesel pumpen ikke lige helt ser som alle andre bilmærker. der kommer ikke et hårdt nok tryk fra pumpen til filtert overhoved. men så er spørgsmålet om trykket går direkte fra pumpen til filteret eller der er noget imellem.?
pumpen har jeg kontrolleret og fungere og får det antal strøm den skal have..? hvordan køre systemet eller har nogel haft det problem før..? motor koden er AKE
ik fordi jeg har så meget erfaring i audi men syntes bare diesel pumpen ikke lige helt ser som alle andre bilmærker. der kommer ikke et hårdt nok tryk fra pumpen til filtert overhoved. men så er spørgsmålet om trykket går direkte fra pumpen til filteret eller der er noget imellem.?
pumpen har jeg kontrolleret og fungere og får det antal strøm den skal have..? hvordan køre systemet eller har nogel haft det problem før..? motor koden er AKE