Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Audi a3 sportsback, som familiebil???

anders lauridsen

anders lauridsen
bruger siden
06-01-2004

08-03-2008 kl. 01:07

Hej jeg har været lidt på udkig after en audi a3 1,8 tfsi. Jeg synes det er for fed en bil. Men er desværre lidt u tvivl med hensyn til pladsen i den. Vi er godt nok kun mig og min kæreste også vores lille hund, men inden for de næste par år skal der jo muligvis også være plads til en mere og en barnevogn. Vi har også kigget på en peugeot 407, men jeg er kommet dertil hvor jeg godt kan undværre lidt plads frem for komforten!!! Hvad mener i?? Er der plas NOK I EN SPORTSBACK? Er det dumt at vælge komforten frem for pladsen??? Den ligger ogsp lige i vores absoulutte maks beløg for køb af bil, og en 407 koster stort set det samme..!!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-03-2008 kl. 07:23

Jeg kender ikke meget til bilen men jeg synes da at man som min. skal købe den bil man vil have her og nu, så kan man jo altid købe en ny bil som passer ind i det nye familiemønster.

Der bliver sikkert også færre penge til bilkøb når der kommer en lille, så derfor er det da en god ide at købe en bil nu som ikke falder så meget i værdi, så i har flere penge at købe en st.car evt. til den tid ?

Profil slettet

Profil slettet

08-03-2008 kl. 07:35

Vi havde en sportsback fra ny i 2005 og købte den istedet for den på det tidspunkt ny A4 Avant, der er nemlig kun 20 liter mindre bagagerum-så længe i kun skal have en alm barnevogn med er det ok, men pladsen er ikke overvældende. Men de bedste anbefalinger til en fed bil, hvor pladsen er ok

Profil slettet

Profil slettet

08-03-2008 kl. 07:51

Min kæreste og jeg har tænkt det samme og err i samme situation. Jeg tror dog vi vælger en passat st.car vor pladsen er overvældende. Husk der er lige i øjeblikket tilbud hos audi på sportback 1.4 tsi og 2.0tdi...du sparer mellem 50-80 kr på ekstra udstyret......