Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
a4 1,8 t
Profil slettet
07-01-2008 kl. 20:11
Er ved at købe en audi a4 1,8 t avant fra 2004.
Er der nogen specielle svagheder ved denne model. Er det en pålidelig motor, og hvad med benzinforbrug i denne model. Ved godt den ikke er specielt økonomisk, men er der nogen der vil dele deres ud af deres erfaring med denne model..
Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004
07-01-2008 kl. 20:27
Har samme motor i min Skoda Superb og den går rigtig godt. Det er også en pålidelig maskine der ikke skulle give store problemer. Min går ca. 12 km/l ved 200 km daglig kørsel til fra mit nye arbejde.
Per Müller
bruger siden
14-02-2004
08-01-2008 kl. 15:15
Hej, vi har også en A4 Avant fra 2004 med 1.8T og 163hk. Vi har haft den i snart 3 år, vi købte den da den var næsten 1 år. Vi har været utrolig glade for bilen, den har opfyldte alle behov. Nogle af de ting som vi har sat mest pris ved bilen er dens behagelig og som også nævnt støjsvage måde at køre på - helt igennem overtruffen.
Jeg synes ikke den er specielt tørstig. Vi kører meget by og lidt motorvej og vi kører i snit 11,5km/l. Omvendt har vi også kørt på skiferie og kørt 16km/l med 150km/t det meste af vejen. Det kan man da ikke klage over. Det eneste der har været skiftet er en lille luftreguleringsventil som blev lavet under garantien i tidernes morgen, ellers kun de almindelige service. Vi har også lidt problemer med pladsen på bagsædet ellers kan jeg kun anbefale bilen.
Vores bil er rent faktisk til salg her på bilbasen. Som der også er skrevet her i forum så er der lige kommet en ny A4 limo (Avant kommer til efteråret 2008). Men Audi kører kampagne på A4 Avant 2.0 130hk til omkring 360.000 også værd at se på hvis du kan undvære turbo.
That's my five cents....
Jeg synes ikke den er specielt tørstig. Vi kører meget by og lidt motorvej og vi kører i snit 11,5km/l. Omvendt har vi også kørt på skiferie og kørt 16km/l med 150km/t det meste af vejen. Det kan man da ikke klage over. Det eneste der har været skiftet er en lille luftreguleringsventil som blev lavet under garantien i tidernes morgen, ellers kun de almindelige service. Vi har også lidt problemer med pladsen på bagsædet ellers kan jeg kun anbefale bilen.
Vores bil er rent faktisk til salg her på bilbasen. Som der også er skrevet her i forum så er der lige kommet en ny A4 limo (Avant kommer til efteråret 2008). Men Audi kører kampagne på A4 Avant 2.0 130hk til omkring 360.000 også værd at se på hvis du kan undvære turbo.
That's my five cents....