Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

7 personers bil - hvilken?

Profil slettet

Profil slettet

03-02-2008 kl. 07:49

Jeg har behov for en bil med plads til min. 6 personer, men er i tvivl om, hvilken der er bedst i forhold til prisen. jeg skulle helst ikke over 125000 kr. da der også er noglemunde der skal mættes :-)- nogen der har erfaringer?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

03-02-2008 kl. 09:11

Hej Tina.
Jeg ville anbefale en Honda Shuttle som er en stor god, sikker bil med en fantastisk motor og megen komfort, Der er automat gear i bilen og den har 150 hk, masser af udstyr og komfort. Jeg har selv haft tre af slagsen. Honda er helt i top kvalitets mæssigt, du skal aldrig på værksted, tro mig jeg har kørt Honda siden 78. Eventuelt en Honda Stream som er lidt mindre, god jagt
Med venlig hilsen
Per

Profil slettet

Profil slettet

03-02-2008 kl. 09:45

Hej der...

Ja honda Shuttel er en god ide, synes bare kun der er en til slag omkring de 125000 kr og problem nr to den kører 9,3 km/l efter honda's udsagn.

Det kan nemt blive otte eller mindre med 6 personer i.

Ville nok kigge efter noget med mindre motor, selv om det blive lidt tamt kører i.

F.eks Opel Zafira eller noget i den stil

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

03-02-2008 kl. 11:45

Jeg kan bekræfte det Lars M. skriver vedr. benzin økonomi, OG når I så er på ferie op ad en stor bakke Kassel bakkerne i Tyskland for et eksempel så er den store motor suveræn.

Sidst rettet: 3/2-08