Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

350.000 nyere brugt bil

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

06-02-2007 kl. 23:36

Det er muligt at reservedele til Honda Accord er dyre, heldigvis er eventuelle reparationer billige på Honda i det hele taget. Selv syntes jeg også at den nye Civic ser ganske sportslig ud, og den kører nu også sådan. Med 120 km om dagen kunne Civic diesel måske være aktuel, alternativt modellen med benzinmotor selv om du så ikke vil få hele budgettet fyret af.

Med venlig hilsen Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-02-2007 kl. 23:51

Hej

Hvad med sådan bil som denne... kunne jeg godt tænke mig

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=123700838&page=7

Hilsen john

Profil slettet

Profil slettet

09-02-2007 kl. 13:25

Vælg KLART diesel (har selv kørt benzin, desvære for længe) !
Der er jo KUN fordele ved diesel, uanset hvad Martins siger (han har sikkert haft en lille diesel motor med under 150hk). Længere på literen, billigere brændstof, længere motorlevetid, MOMENT!!! (Og det bliver man afhængig af.)
En 330d/530d med 204TDI. 0-100 på under 8 sek og over 230 på toppen. Og i mellemområdet (110-190), med det skønne moment, afviser du de tidligere nævnt totalt. Og det i en diesel !
Ud over det, så ser en BMW jo fed ud. Og 6 stempler ER bare vidunderlig musik. Og med den motorkraft og cruiser-glæde giver du stilfuldt baghjul til alle de tidligere nævnte.
Og når du skal af med den igen er der også et pænt payback.

Profil slettet

Profil slettet

10-02-2007 kl. 19:56

Tøf, tøf, tøf, sagde Audi i Le Mans. Om de følte sig som beskidte fiskeskippere, da de racede forbi benzinerne ? det tror jeg nu ikke.
Din observation er din egen, men din generelle observation er forkert Martin.
Jeg føler mig godt tilpas i en stor kraftig Mercedes diesel. Og det gør de fleste. A6 3.0TDI med alt i udstyr og læder. Og så en beskidt fiskeskipper ?!?! Øhh..... NOT !

Kenn Aakjær

Kenn Aakjær
bruger siden
06-02-2007

10-02-2007 kl. 19:56

Jeg har en kæmpe problem, market er så stort at man kan squ få så meget forskelligt.
Er på jagt efter en bil af nyere dato, dog ikke farbriksny. Har et budget på ca. 350.000 kr.
Bilen må meget gerne være lidt sportslig og udseendet er selvfølgelig også en fakta.
Den skal primær bruges til en person og af en afstand på 60 km til arbejde og 60 km hjem igen (120 km om dagen)
Har kigget på en seat leon, opel Astra, alfa romeo og en honda accord. Nogen der kan anbefale noget i omegnen af 350.000 som de har gode arfaringer med ?
Mvh. den forvirrede bilkøber!