Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
2 cabrioleter - Hvilken skal jeg vælge?
Profil slettet
17-01-2008 kl. 17:06
Hej Alle,
Jeg bor til dagligt i udlandet (mere bestemt Malta) og skal bruge en bil. Hernede er det meget fordelagtigt at lease, og jeg har bestemt mig for at lease en ny cabriolet i en pæn klasse.
I første omgang ville jeg rigtig gerne have haft den nye Mustang, men Ford vil ikke shippe sådan en til Malta :-(
I stedet har jeg kigget på 2 biler:
1) Den nye Audi A4 Cabriolet
2) BMW 318i
Mit problem er dog, at jeg ikke kan prøve bilerne før jeg beslutter mig, da de ikke har bilerne hernede. De skal bestilles specielt til mig og det komplicerer jo tingene.
Jeg ville derfor høre jeres meninger her på forummet. Er der nogen af jer, der har kørt nogen af disse biler og kan sige noget om dem?
Jeg er umiddelbart mest biased imod BMWen. Den lyse læder kabine er et stort plus.
Jeg håber at nogen af jer har nogle holdninger til disse biler, da jeg er ret splittet i spørgsmålet om, hvilken jeg skal vælge.
Hilsen
Mikael
Profil slettet
17-01-2008 kl. 17:35
Hejsa,
Tak for svaret og din holdning til BMWen. Jeg snakkede med en ven i går, som havde kørt den nye A4 og han var ret imponeret over køreegenskaberne.
Jeg kan desværre ikke lease en Mustan i et andet land. Har tjekket.
Hilsen
Mikael
Tak for svaret og din holdning til BMWen. Jeg snakkede med en ven i går, som havde kørt den nye A4 og han var ret imponeret over køreegenskaberne.
Jeg kan desværre ikke lease en Mustan i et andet land. Har tjekket.
Hilsen
Mikael
Profil slettet
17-01-2008 kl. 18:03
Hvis du ikke er meget højere end 195 cm kan du godt være der - havde i forbindelse med en konkurrence en uges fornøjelse af en mx-5 2,0 med læder og klima (og vildt underholdende køreegenskaber). Den kan kun være et hit på de snoede veje på malta :-).
Kender ikke noget til de andre 2.
Sidst rettet: 17/1-08
Kender ikke noget til de andre 2.
Sidst rettet: 17/1-08
Profil slettet
19-01-2008 kl. 13:18
Jeg har haft 2 stk BMW cabrio med 4 og 6 cylindre.. Kører nu8 i en Audi A4 1,8 T Cabriolet-og den er bare fantastisk..ville klart vælge Audien.. Du kunne jo vælge Audien i sort med sort kaleche og beige læderkabine/det er bare smukt
Sidst rettet: 19/1-08
Sidst rettet: 19/1-08