Bilbasen Forum
Visning af billed på alle anoncer
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
08-04-2011 kl. 21:44
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
15-04-2011 kl. 14:47
Klaus Dreyer skrev:
Hej!
Vi har valgt at tilgodese de der køber fremhævede annoncer, så deres annonce lyser endnu tydeligere op, end hvis alle andre annoncer også har billeder på.
Men jeg er enig i, at det umiddelbart ville være nemmere at overskue, hvis der var billeder på alle annoncerne på søgeresultatet. I øjeblikket ser det dog ikke ud til at vi ændrer det nuværende setup lige med det første. Skulle der komme nok forespørgsler på en ændring tager vi det selvfølgelig op til genovervejelse.
Venlig hilsen
Klaus
BilBasen
Hej Klaus
Tak for dit svar. Jeg er godt klar over at bilbasen jo da skal tjene penge på annoncer så det hele kan løbe rundt.....Meen ta et kig på de andre udbydere som bilzonen og biltorvet. Nemt at overskue og sortere i. Det er jo mange annoncer du skal klikke helt ind på for at finde det rigtige. Jeg syns i skal gøre det rigtige, nemlig at vise alle biler med billed, så er i foran alle andre søgemaskiner, idet bilbasen jo har mange flere oplysninger med om bilen i sin helhed. Ja det er jo selvfølgelig kun min mening. Men jeg har stærkt på fornemmelsen at der er ved at komme rigtig mange ind og se på bilbasen. Også folk som ikke har forstand på biler, men som søger inspirartion og råd. Lad det for guds skyld være en bilbase hvor alle kan sige.....At det er her man skal finde sin bil eller andet.
mvh
Profil slettet
15-04-2011 kl. 18:57
Kunne man ikke gøre sådan at de fremhævede annoncer altid, som nu, er vist med billede, men så gøre sådan at man for at se det første billede i de øvrige annoncer, bare skulle flytte musen hen over annoncen.
Er der nogen der forstår det?
Niels Simonsen
Kasper F
bruger siden
04-06-2009
16-04-2011 kl. 21:06