Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Tåbelige indlæg....
Profil slettet
08-02-2008 kl. 17:44
Kære BilBasen,
JEG VED DET GODT !!! Det er blevet diskuteret før og omtalt og vendt og så videre hvad pokker man skal gøre ved useriøse indslag.
I har selvfølgelig en ide om at bruge kræfterne på at lave en seriøs hjemmeside med meget bilstof og mange supergode funktionaliteter for os brugere OG TAK FOR DET.
Derfor bruger I sikkert kun få kræfter på at optrævle de useriøse personers indlæg om alt muligt ligegyldigt ævl.
Kunne man ikke simpelthen lave vælge et forum der hedder "tåbe og tåbe imellem" eller " fra tosse til tosse ".
Her kunne folk, der eks. blot skriver HEEEEEY MIN BIL ER FOR FED skrive deres halvperfide mails uden at vi andre der ellers glædes over DK`s bedste bil-database-forum skal irriteres dagligt over disse fjolser.
Jeg fik vist luft nu :)
God weekend !
Mvh
Per Rasmussen
Profil slettet
08-02-2008 kl. 18:13
Hej Jacob. Jeg håber ikke at jeg har brugt vendingen Toyota mafia ? Jeg er normalt stor tilhænger af japanere ... også Toyota.
Jeg henviser K U N til de helt tåbelige indlæg, hvor folk skriver noget - uden indhold overhovedet. Mange gange for at skjule en salgsannonce ? Ved det ikke. Der er jo masser af muligheder for at annoncere på normalt vis via brugtbil-databasen.
Hilsen Per R.
Jeg henviser K U N til de helt tåbelige indlæg, hvor folk skriver noget - uden indhold overhovedet. Mange gange for at skjule en salgsannonce ? Ved det ikke. Der er jo masser af muligheder for at annoncere på normalt vis via brugtbil-databasen.
Hilsen Per R.
Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005
20-02-2008 kl. 10:19
Vi gør hvad, vi kan for at overvåge forumet, men der er meget aktivitet, og som udgangspunkt har vi jo ytringsfrihed i Danmark (det har en anden meget populær sag nok allerede skabt debat om :).
Der kan især i Bilmærker-kategorien optræde 'mærkelige' indlæg. Det skyldes, at man nu inde fra Din BilBase kan skrive til og spørge andre ejere af samme model som en selv om gode råd, tips osv.
Nogen misforstår desværre dette og laver salgsannoncer - mens andre igen blot skriver deres erfaring med bilen.
Enkelte gange giver det mærkelige indlæg, men faktisk er der også fin aktivitet og relevante indlæg omkring folks biler, som vi håber, andre brugere kan få glæde af.
Mvh
Kenneth Bon
BilBasen
Der kan især i Bilmærker-kategorien optræde 'mærkelige' indlæg. Det skyldes, at man nu inde fra Din BilBase kan skrive til og spørge andre ejere af samme model som en selv om gode råd, tips osv.
Nogen misforstår desværre dette og laver salgsannoncer - mens andre igen blot skriver deres erfaring med bilen.
Enkelte gange giver det mærkelige indlæg, men faktisk er der også fin aktivitet og relevante indlæg omkring folks biler, som vi håber, andre brugere kan få glæde af.
Mvh
Kenneth Bon
BilBasen