Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Synd, ærgeligt, men sikkert godt forsøgt

Profil slettet

Profil slettet

23-02-2007 kl. 20:02

Hej Bilbasen, Tillykke med nyt site! Kender ikke jeres mål med det, men set fra en bruger, så er missionen fejlet. Herfra ser det ud om i har har lagt en alfa i produktion!!! Fejl fra jeres tidligere site går igen - så der er fejl i jeres grundlæggende arkitektur - "look-and-feel" gør det ikke længere en forskel hvis det grundlæggende ikke fungerer. Her tænker jeg på sider som ikke svarer, søgeresultater (og andre indtastninger), som ikke gemmes, mangel på links (har oprettet min bil - får godt nok set tidl. indlæg, men aner ikke hvordan jeg kommer derhen) osv...... Synes egentlig, at det er ærgeligt - jeres grundidé er god!, men hvorfor gør i ikke håndværket? - så svært er det ikke... i har iøvrigt sponsorer, som mestrer dette (Der er jeg iøvrigt ikke ansat) Anyway, så har i sikkert bemærket, nogle af fejlene, så der er (forhåbentlig) en snarlig update på vej. PS: Ville gerne vælge, hvor mit indlæg skulle placeres - brugte / nye biler, rep. af biler - men har ikke muligheden?.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

23-02-2007 kl. 21:21

Lige som jeg skulle til at rate dit indlæg får jeg konstant "siden kan ikke findes". Fuldstænig enig. Samme fejl går igen (langsom og servernedbrud). Brugervenligheden får 2 ud af 5. Jeg er selv datamatiker og som regel tester man en ny ting i hoved og røv før man går live.
Et halvhjertet forsøg efter min mening. Men anderledes ser da ud.

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

23-02-2007 kl. 22:25

Bilbasen.dk

Ikke fordi jeg skal fremstå som kloge-åge, men jeg har selv erfaring med ledelse af store udviklingsprojekter inkl web. På baggrund af de mange indlæg som jo klart dokumenter at sitet ikke er tilstrækkeligt gennemtestet, bør I alvorligt ment tage en intern status hvor I vurderer om det bedste måske var at gå tilbage til det gamle site i en kortere periode, og så få ro til at færdigteste sitet med en ræke udvalgte testereog med det input og forslag til forbedringer i har nu. Jeg kan ikke vurdere om omfanget af problemerne er til det, men I bør vurdere om I ikke har behov for den arbejdsro og tid som kræves for at få sitet op på et acceptabelt kvalitetsniveau. Jeg kan godt være lidt nervøs for at I render surt i det hvis I skal drive et online site samtidg med at der kræves en større arbejdspukkel for at rette op på fundamentale fejl (her tænker jeg performance, datakvalitet oppetid). God vind!