Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Søgning ud fra bilens præstationer

Profil slettet

Profil slettet

11-07-2008 kl. 17:21

Hej Jeg har undret mig lidt over hvorfor man ikke kan søge eller i det mindste sortere efter bilernes præstationer.Efter min opfattelse er folk blevet mere opmærksomme på bilers præstationer, i hvert fald i deres indledende søgninger på deres kommende bil. Mærke og model kommer måske så lidt i anden række. Derfor synes jeg det ville være et løft til hele siden, hvis præstationer såsom: km/l , 0-100 blev søgekriterier blandt de brugte biler. Jeg er klar over at mange af bilerne ikke har specificeret deres stamdata og derfor ikke udmiddelbart kan søges blandt. Men er det ikke muligt at stille det som et krav at man vælger sin bil's mærke, model mm. fra en database, hvorigennem det så sikres at stamdata kommer med i annoncen? Jeg ved i hvert fald af forskellige forsikringsselskaber har sådanne databaser. Ellers er jeg generelt meget tilfreds med hele sitet!! Mvh Mikkel

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kenneth Bon Nielsen

Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005

21-07-2008 kl. 13:04

Vi har nogle overvejelser omkring sortering på eksisterende parametre og også løbende overvejelser omkring Udvidet søgning, så jeg vil tro, der med udviklingen også vil ske nogle af de ændringer, som du forespørger.

Mvh.
Kenneth Bon
BilBasen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg