Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Problemer med visning af billeder og andet

Profil slettet

Profil slettet

15-06-2012 kl. 19:19

Hej! Jeg har idag oplevet diverse problemer med siden. Når jeg kommer til forsiden, så er alle annoncerbillederne bare grå kasser, når jeg så trykker på kompabilitetsknappen i Internet Explorer, så virker det igen, men så når jeg kommer ind i annoncer så er alle "thumbnails" rykket et par nøk til højre og det primære billede er bare en hvid kasse, når jeg så trykker på kompabilitetskanppen igen, retter "thumbnails" sig ind på plads og det store billede kommer også frem. Det er som om min browser ikke er egnet til dette site. Nogen forslag?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-06-2012 kl. 19:25

Det skal måske nok lige siges at jeg kører Windows 7 64-bit og Internet Explorer 9

Dette indlæg blev 15-06-2012 19:25 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2012 kl. 15:02

Hej Steffen!

Jeg går udfra at kompabilitet er slået til, når knappen lyser blåt og slået fra når den er fadet grå.

Men det har sådan set ikke så meget at gøre med om den er slået til eller ej.
Hvis jeg starter på forsiden er billederne grå, så trykker jeg på knappen og tingene ser derefter rigtige ud, hvis jeg så går ind i forummet fx og går tilbage til forsiden er billederne grå igen, selvom kompabilitetsknappen stadig er slået til, hvis jeg så slår den fra, så kommer billederne frem igen.

Men en lille update, jeg har slettet alle cookies, midlertidige filer, prøvet Chrome, prøvet Firefox, opdateret min skærmdriver, opdateret Java, men uden resultat.

Men jeg har siden gjort nogen forsøg, som har givet nogen hints til hvad der er galt.
Hvis jeg starter en hvilken som helst BilBase side op, forsiden, listevisning, eller annonce, så er problemet der, men hvis jeg så lader siden stå i 5-8 min uden kompabilitetsvisning slået til, så retter problemerne sig af sig selv.
Det er som om billeder og noget af teksten ikke loader sammen med resten af siden, men først kommer senere, hvilket kunne henlede tanken på en meget langsom forbindelse.
Jeg sidder på en 10mbit linje, som jeg har kørt hastighedstests på idag, og jeg får 9,8 mbit i resultat der, desuden er jeg i stand til at downloade med 1-1,3 mbit/s og kan uden problemer se video'er på Youtube fx.
Jeg kan så sige at problemet med garanti er min computer, fordi de andre computere i min hustand har ikke problemet.
Det er bare skægt at jeg kun og absolut kun oplever problemer på BilBasen, måske jeg har slidt siden op eller min computer er træt af at jeg går herind. :)

Dette indlæg blev 19-06-2012 15:02 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2012 kl. 15:56

Jeg har Google Toolbar i mit IE.
Desuden har jeg BullGuard Internet Security, men det var også installeret, inden problemet opstod, men jeg har en svoger der arbejder med IT, så jeg kan få ham til at se på det.

Når det er min computer kan I jo ikke gøre noget, jeg syntes bare det er mærkeligt, det begrænser sig til denne side.
Jeg vender tilbage når og hvis problemet bliver løst

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2012 kl. 18:10

Jeg ville gerne at de gad få den fulde version af siden til at køre mere optimalt på iPhone og iPad - den crasher konstant og opfører sig mærkeligt.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2012 kl. 19:14

Besøger jeg forum-delen oplever jeg at siden låser, er lang tid om at svare, og ender for det meste med at safari crasher. Det er prøvet på både iPhone 4, 4S, iPad 2 og 3.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2012 kl. 19:37

Steffen J skrev:
Er det via 3G netværk eller WiFi?

Begge dele - jeg tror at selve siden er for tung til iOS - jeg har for sjovs skyld prøvet på Android, og der har jeg ikke haft nogle problemer.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

21-06-2012 kl. 12:32

Steffen J skrev:
Vi hører gerne nærmere, hvis du finder ud af noget.

Jeg formaterede min pc igår og det ordnede kortvarigt problemet, indtil jeg installerede BullGuard, så var problemerne der igen, så afinstallerede jeg BG igen, hvorefter billeder og knapper, blandt andet på denne side, virkede igen, nu har jeg dog installeret BG igen, for jeg vil ikke stå uden, men lige nu i dette øjeblik virker tingene som de skal, så det er godt lige nu.

Jeg har skrevet en mail til BullGuard, for at høre om jeg eventuelt har overset en indstilling, der skal rettes.
Nu må vi se hvad de siger.

Profil slettet

Profil slettet

21-06-2012 kl. 15:09

Steffen J skrev:
Tak for tilbagemeldingen.

Godt at høre, at det ikke var vores site der var noget galt med i denne sammenhæng.

Hvis du har mod på at prøve en anden Antivirus, så kan jeg anbefalte "Microsoft Security Essentials", som du kan downloade gratis fra Microsofts hjemmeside.
Men prøv først at få Bullguard til at køre efter hensigten.

Så vil jeg nu hellere anbefale Avast - bedre dækning fås ikke gratis. Og her er det med garanti ikke problemer med siden.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

22-06-2012 kl. 14:38

Jeg har igår skrevet med en supportmedarbejder fra BullGuard, som ikke har hørt om problemet før, men han havde forskellige indstillinger jeg skulle prøve, som ikke hjalp noget helst, det er lidt irriterende, for jeg har givet over 400,- for et års abonnoment og man så ikke kan regne med at tingene fungerer ordentligt.

Men nu har jeg afinstalleret BG og installeret Microsoft Security Essentials og nu virker alt som det skal.

Dette indlæg blev 22-06-2012 14:40 redigeret af dets forfatter.