Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Problemer med at skrive et indlæg.

Profil slettet

Profil slettet

08-04-2012 kl. 19:26

Godaften. Jeg har i et godt stykke tid haft nogen vanskligheder med at skrive indlæg her på siden. Et eksempel, er linjeskift. Når jeg trykker "Enter" én gang, så flytter "Markeren" sig ikke, hvis jeg så trykker én gang mere, flytter den sig ét hak ned, hvis jeg så trykker "Pil Ned" flytter markeren sig et hak mere ned, hvilket indikerer at siden har registreret at jeg trykkede enter den første gang. Jeg bliver så nødt til at slette det ekstra mellemrum, hver gang jeg vil lave linjeskift, men udover det, så er der også kommet "spaces" foran markeren, så jeg skal flytte markeren med pilene og så også slette de mellemrum. Jeg har prøvet på de andre computere i min hustand, der er det nøjagtig det samme. På andre forummer, er der ikke noget. Er der andre, der kan genkende det?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-04-2012 kl. 19:48

Jeg har ikke lige kendskab til det specifikke problem på min computer, men på min iPhone har jeg samme problem til tider, og andre gange kan jeg ikke oprette indlæg derpå.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

08-04-2012 kl. 19:56

Ja idag logger skidtet automatisk af uden man beder om det, og ja kender godt til de problemer med at trykke enter mv. Men er vel meget typisk for bilbasen, og den inkompetance der flurere og har gjort længe. Ofte får man et gummi svar. men problemet ligger hos ledelsen i bilbasen. Det er jo dem der styre hvem der bliver ansat og hvad tingene må koste. Syns lidt det er en skam tingene ikke virker, for det er ellers et godt forum til udveksling af mange ting omkring biler osv...når man kritisere højlydt er der en del der ikke kan klare mosten. men man kunne jo sige at de har været uheldig med nogle af de folk de ansætter. Hvis man vil grave dybere kan man jo kigge på hvem der som sådan er chef og eller ejer af bilbasen, så kan man sikkert drage paraleller selv..hvis man velogmærket kender noget til den del af forretnings livet..

God påske

Dette indlæg blev 08-04-2012 19:57 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

08-04-2012 kl. 20:10

men underligt at de ikke kan få et forum som dette til at køre, når andre kan gøre det i søvne...Måske de har fået ny it medarbejder fra thailand til billig penge (gnæk)

Ironi og sarkasme kan forekomme..

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

08-04-2012 kl. 23:50

Niels:
Jeg har nøjagtigt samme problem.
Så det er ikke kun din computer.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

10-04-2012 kl. 18:59

Det må være thai suppe de servere her..

Dette indlæg blev 10-04-2012 18:59 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

10-04-2012 kl. 19:17

Det er godt nok vildt så langsomme de er til at rette - endda noget om dem selv!
Men nogle steder ser jeg det er fjernet?

Profil slettet

Profil slettet

07-06-2012 kl. 13:25

B MB skrev:
Så er de hurtige til andet

Det er godt nok meget få ting der er hurtige til....

Profil slettet

Profil slettet

07-06-2012 kl. 18:44

Steffen Jørgensen skrev:
Kan I ikke lige skrive hvilken browser/styresystem I bruger?
Så skal vi nok kigge på det.

Windows 7 - IE 9