Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Ny forside på BilBasen
Profil slettet
10-05-2012 kl. 19:49
Hvad syntes I om den nye forside på BilBasen?
Personligt syntes jeg det var tiltrængt med lidt fornyelse på forsiden, og det nye design ser da også pænt og nydeligt ud. Dog syntes jeg det er en skam at forum ikke længere er på forsiden, og vejen dertil er lidt mere kringlet.
Men alt i alt et pænt design, men lidt finpudsning i kanterne mellem nyt og gammelt vil ikke skade, men det kommer sikkert med tiden.
Dog studser jeg lidt over hvor meget VW-Danmark og Audi har betalt for at BilBasen benytter de to mærker til deres reklamer på forsiden...
Profil slettet
11-05-2012 kl. 10:11
Jeg syntes det er skægt at vi ikke hørte noget brok fra dig C S, da det var Opel's Astra Sports Tourer, der huserede på forsiden i meget lang tid.
Det lugter lidt af jantelov at du har så meget imod et bilmærke, som jo ellers er meget populære.
Pr. 31.12.2011 havde VW næsten 250.000 personbiler i DK, 23.000 mere end Peugeot og 45.000 mere end Toyota.
Det lugter lidt af jantelov at du har så meget imod et bilmærke, som jo ellers er meget populære.
Pr. 31.12.2011 havde VW næsten 250.000 personbiler i DK, 23.000 mere end Peugeot og 45.000 mere end Toyota.
Profil slettet
11-05-2012 kl. 11:14
Jantelov vil jeg ikke mene det er. Selv ejer vi to nye VW'er, jeg syntes bare det er påfaldende hvor stor vægt der på den nye forside er lagt på en bestemt koncern.
Profil slettet
11-05-2012 kl. 11:50
Det er ikke fordi jeg ikke vil give dig ret, VAG fylder meget, men nogen skal jo fylde på forsiden, det giver vel en slat håndører i kassen hos Ebay.
Jeg ville da også personligt ønske at det var Aston Martin eller Jaguar der tonede frem på skærmen hver gang jeg åbnede IE, men der er altså 6200 gange så mange VW'ere i Danmark end Aston Martin'ere, så de reklamer på forsiden for VAG rammer lidt bredere end de ville gøre hvis der var tale om Britiske sportsvogne.
Jeg ville da også personligt ønske at det var Aston Martin eller Jaguar der tonede frem på skærmen hver gang jeg åbnede IE, men der er altså 6200 gange så mange VW'ere i Danmark end Aston Martin'ere, så de reklamer på forsiden for VAG rammer lidt bredere end de ville gøre hvis der var tale om Britiske sportsvogne.
Profil slettet
12-05-2012 kl. 20:33
Plejer der være så sløvt på forummet om lørdagen eller er det fordi det ikke er så fremtrædende på forsiden mere?
Profil slettet
12-05-2012 kl. 21:01
Det er nok det fjernede fokus fra forsiden. Det er nok ikke lige alle nye brugere der kommer forbi denne lille omvej for at komme til forum.