Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ny feature: Seneste søgninger

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

27-06-2012 kl. 14:07

<span>Hej alle. Vi har implementeret en feature, hvor det nu er muligt at se seneste søgninger på BilBasen.</span> <span> </span> <span>For at se og bruge denne funktion k</span><span>likker du dig ind på forsiden</span> <!--[if !supportLists]--><span>·<span> </span></span><!--[endif]--><span>Til venstre for søgeknappen, klik på ”Seneste søgninger”, og området vil folde sig ud med de seneste 5 søgninger.</span> <span> </span> <span>I området vises både fritekst, og de parametre, der seneste er blevet brugt til at søge efter.</span> <span> </span> <span>Vi håber denne nye feature vil hjælpe dem af jer, der ofte udfører den samme søgning igen og igen. Giv gerne jeres feedback til os! </span> <span> </span> <span>Mvh BilBasen</span>

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

27-06-2012 kl. 14:20

Jeg har søgt på lidt forskellige biler, men det er kun den samme bilsøgning der står der? Jeg har søgt på 4 forskellige mærker, hvoraf Nissan var den første, men det er kun Nissan der dukker op - er det noget jeg gør forkert?

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

27-06-2012 kl. 14:28

Jeg prøvede lige at søge på BMW 320i, Cadillac BLS, Chrysler 300c og Ford Grand C-Max i den række følge.
Da jeg så trykkede på seneste søgninger stod C-Max'en der to gange og 300c'en stod der to gange og BLS'en stod der én gang.

Er det meningen at de skal stå der dobbelt eller er det fordi jeg lavede udvidet søgninger ?

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

27-06-2012 kl. 14:35

@Niels - det du oplever er meningen. Den tager de 5 seneste søgninger med og viser den samme 5 gange, hvis du har lavet denne søgning 5 gange i træk.

@C S - hvis dine søgninger har været forskellige bør de ikke stå som den samme. Søgte du på forskellige parametre de 4 gange og stod der stadig det samme under "Seneste søgninger"?

Profil slettet

Profil slettet

27-06-2012 kl. 14:42

@Support: Jeg tror det er det samme som Niels har oplevet - så hvis det er meningen, så tror jeg ikke der er noget galt :-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

27-06-2012 kl. 14:44

Super! :-)

Profil slettet

Profil slettet

27-06-2012 kl. 14:51

Jeg tror du misforstår mig.

Jeg søgte først på BMW 320i, trykkede på ny søgning og søgte på Cadillac BLS , trykkede ny søsning og søgte på Chrysler 300c, trykkede ny søgning og søgte på Ford Grand C-Max, gik herefter tilbage til forsiden og trykkede på seneste søgninger, hvor der så kom denne liste frem:

Ford Grand C-Max
Ford Grand C-Max
Chrysler 300c
Chrysler 300c
Cadillac BLS

Jeg søgte jo kun én gang på hver bil, så hvorfor kommer de frem 2 gange.
Listen burde jo se sådan her ud:

1) Ford Grand C-Max
2) Chrysler 300c
3) Cadillac BLS
4) BMW 320i
5)Hvad jeg end søgte på før forsøget

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

27-06-2012 kl. 14:57

Ja, det burde det gøre - det ser også ud til at det gør, de gange jeg tester.

Andre der oplever det samme problem som Niels?

@Niels - vil du sende skærmprint og oplysninger om browser til info@bilbasen.dk, så vi kan undersøge det nærmere?

Profil slettet

Profil slettet

27-06-2012 kl. 15:11

Jeg ved hvad der er galt.
Det er når jeg sorterer søgningen efter fx. pris, så tror siden at jeg foretager en helt ny søgning og tæller den med på listen.

Profil slettet

Profil slettet

27-06-2012 kl. 15:27

Nåh men, det er det der er galt, jeg søgte lige på Honda Accord og sorterede søgningen efter pris, årgang, kmstand og afstand til sælger og gik ud på forsiden og trykkede på seneste søgninger, så var Honda Accord der 5 gange., så det er det.