Bilbasen Forum
K S vs K S
Profil slettet
06-01-2013 kl. 23:43
Profil slettet
06-01-2013 kl. 23:59
Mvh C S
www.e-bil.dk
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
07-01-2013 kl. 00:47
hdi hdi skrev:
Glem det...Bilbasen vil ikke brug resurser på forumet De har også fjærnet bilnyhederne fra hjemmesiden og en del andre services...Af et eller andet årsag virker det som om de er ved at afvikle det hele .Det har konkuranterne også luret...se her..http://biltorvet.dk/..De bruger også en del penge på reklame og snupper flere og flere store erhvervskunder,også fra BB...Så smut til et andet forum, for her sker det ikke andet end mudderkastninger og trolleri..
Madses e-bil.dk kan anbefales ellers har FDM også et forum, som kan benyttes...Det her er desværre spild af tid...
Nej der er som sådan intet ulovligt i noget af det, men måske er det ligegyldigt med hvilket navn man har, blot der kommer noget godt ud af forum...Bilbasen vil ikke lave det sådan at sammen navn ikke kan bruges to gange....så til den rigtige K S om du vil, så skift navn, da der ikke er andet at gøre ved problemet....Der vil jo altid være en slags fnidder med forums her og der...Blot synd og skam man ikke har gjort nogle simple tiltag for at forhindre det ......så sæt for fanden da en Admin ind der kan rense lidt ud, men med måde ikk.......lidt trist at mange af de gamle er forsvundet!!!!!!!!!
Syns ikke man kan have et forum uden at have et ansvar, og dette ligger bilbasen jo nok fra sig, da alt handler om penge......jeg kunne skrive mange og flere kritiske ting om hvorfor osv....men er ikke stedet. Selvfølgelig skal vi også have lidt sjov og tonen må og kan tiltider være lidt skarp......men alle skal falde ned igen ikk. Mange af os der færdes her har jo med al tydelighed stor interesse i biler og tilbehør, tilrods for vi ser tingene forskelligt, kommer der for det meste noget godt ud af det. Blot min fornemmelse..Håber alle har haft et godt nytår
Profil slettet
10-01-2013 kl. 19:08
Mvh Peter
Ps. I øvrigt forstår jeg slet ikke at man skal være så annonym, at man ikke engang kan bruge sit fornavn eller efternavn.....
Dette indlæg blev 10-01-2013 19:09 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
20-02-2013 kl. 20:10