Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

24-02-2007 kl. 14:29

Med forhåbninger om en større forbedring i løbet af de næste par uger lyder fair nok. Den største forbedring og mest nødvendige er dog at man ikke mister forbindelsen til serveren og hastigheden. Held og lykke

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J J

J J
bruger siden
06-01-2004

24-02-2007 kl. 22:23

Først og fremmest, håber jeg I får løst Jeres hastighedsproblemer hurtigst muligt, her fungerer går det så langsomt at jeg helt har opgivet at afprøve det nye site.

Ville ønske I ville tilføje følgende 2 søgemuligheder:

1 - At man kan fravælge de annoncer hvor man skal ringe for pris.

2 - At man kan fravælge annoncer der ikke er annonceret med antal kørte km.

Hvis jeg fks. ønsker at søge på alle Audier til max 300.000 og max 150.000 km, kommer der mange frem med ring for pris, vel og mærke biler til langt over 500.000 og altså ret irrelevante for min søgning.

Mvh

Jonas

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

24-02-2007 kl. 23:13

Vil først og fremmest lige pointere, at det er en kanon god side, I har fået lavet! Meget mere overskuelig og meget meget "lettere" i design.

M.h.t. hastighed kan jeg kun sige, at den nye BilBase kører MEGET MEGET hurtigere end den "gamle" gjorde. Hastighedsproblemerne der kunne være under den "gamle", er totalt væk nu med den nye Bilbasen!

En forbedring til den ellers fine nye BilBase kunne være, at lave forummet mere overskueligt. Det er let nok at finde det forum hvorunder man skal poste sit indlæg, men indlæggene i de enkelte forummer, kan virke lidt uoverskueligt.

Med alt i alt er den en kanon fin side!

Kenn Søgaard Jørgensen

Kenn Søgaard Jørgensen
bruger siden
08-02-2006

26-02-2007 kl. 15:30

Hej! Det bliver bedre og bedre , men kunne jo næppe heller blive værre.....................
Men hvorfor kan man kun se den første side af flersides biltests?
Kan vi ikke få de gamle pdf´er tilbage, de nye sider er næsten ikke til at læse uden et mikroskop.

God arbejdslyst

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

28-02-2007 kl. 23:17

det der nye besked system i anoncerne jeg synes jeg er godt fundet på men er i tvivl om det dur (håber det for har brugt det 2 gange)!

jeg synes det nye webdesign er O.K. lige bort set fra jeg dynes det virker som en dårlig kopi af mobile.de desværre

Lars Aurbakken

Lars Aurbakken
bruger siden
05-04-2005

21-03-2007 kl. 10:12

Det var muligt tidligere at sortere på afstand kolonnen, det mener jeg stadig skal være muligt.