Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
23-02-2007 kl. 12:56
Hej - Jeg har checket flere brugtpriser. Og du skal nu forvente langt mindre for din brugte bil. Det er smart for forhandleren at Bilbasen på denne måde sætter dine forventninger lavt, når du skal handle! Bilbasen er ikke til for os private, men er i lommen på bilbranchen. Underligt nok er forhandlernes udsalgspriser ikke faldet (det har jeg nemli' også undersøgt). Min næsten nye bil skulle iflg. bilbasen være faldet 45.000 på godt et år. Men hos forhandleren sælges en tilsvarende bil 15.000 under nypris. Forhandleren scorer altså 30.000. For det er fortsat nybilsgaranti. Selv har jeg skrevet til DRs forbrugermagasin og bedt dem ta' Bilbasen og bilbranchen under lup!
Profil slettet
23-02-2007 kl. 20:30
hvad så med bilpriser.dk ALLE siger den er negativ men når man endelig har en bil der iflg bilpriser.dk vil kunne give nogenlunde - så går forhandlerne fuldstendig i baglås og snakker for deres syge moster og bla bla bla fik en vurdering på bilpriser.dk på 385.000 og fohandler tjaaa max 320.000 det er jo helt galt havde måske regnet med 360-380 for 2 år siden gav jeg 475???