Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Christian Laustsen
bruger siden
06-01-2004
19-02-2007 kl. 22:51
Der er sket en fejl...
Pågrund af en teknisk fejl er Bilbasen desværre ikke tilgængelig i øjeblikket. Vent et par minutter, så skulle fejlen gerne være rettet. Vi beklager ulejligheden.
Det siger vist alt om hvordan siden er nu....
Pågrund af en teknisk fejl er Bilbasen desværre ikke tilgængelig i øjeblikket. Vent et par minutter, så skulle fejlen gerne være rettet. Vi beklager ulejligheden.
Det siger vist alt om hvordan siden er nu....
Profil slettet
20-02-2007 kl. 00:01
Troede at min ADSL ikke var god nok eller var nede.
Men det er sandt. Siden her snøvler sig rundt.
Alt er langsomt og hvad er gevinsten ?
Er selv EDB-Konsulent.
Og det her ?
Ja hos en kunde var jeg blevet slået ihjel hvis ikke jeg konverterde ASAP tilbage til forrige release.
Kan den her release ikke køre et par måneder på en test-server ? Bare for at afluse de værste bugs.
Jeg kan rigtigt godt lide denne side og bruger den meget.
Derfor er jeg rigtig ked af af siden er blevet fuldstændig maltrakteret.
Mit råd er at smide den her release på en test-server. Dataene er heller ikke blevet ordentligt konverteret. Og den manglende funktionalitet flere steder.....
Men det er sandt. Siden her snøvler sig rundt.
Alt er langsomt og hvad er gevinsten ?
Er selv EDB-Konsulent.
Og det her ?
Ja hos en kunde var jeg blevet slået ihjel hvis ikke jeg konverterde ASAP tilbage til forrige release.
Kan den her release ikke køre et par måneder på en test-server ? Bare for at afluse de værste bugs.
Jeg kan rigtigt godt lide denne side og bruger den meget.
Derfor er jeg rigtig ked af af siden er blevet fuldstændig maltrakteret.
Mit råd er at smide den her release på en test-server. Dataene er heller ikke blevet ordentligt konverteret. Og den manglende funktionalitet flere steder.....
Profil slettet
20-02-2007 kl. 01:07
Jeg håber at det bliver bedre for deter noget værre L... i øjeblikket