Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
14-03-2013 kl. 19:47
hurra for censur, men lige her er jeg enig med BB.
En sådan tråd er sikkert fin nok, så man kan advare andre brugere, men den bliver også hurtigt til mudderkastning og jeg ved at flere og flere fora ikke tillader negativ omtale af personer og virksomheder inkl. på min egen side.
Der hvor der så er forskel på siderne, er at hjemmesiden kan have økonomisk interesse og dermed sletter indlægget? det vil ikke ske på min side, da censur af indlæg på den måde helt forkert.
Men hvis du vil debattere dårlige bilhandlere generelt? så skal du være velkommen på e-bil.dk ;-)
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
En sådan tråd er sikkert fin nok, så man kan advare andre brugere, men den bliver også hurtigt til mudderkastning og jeg ved at flere og flere fora ikke tillader negativ omtale af personer og virksomheder inkl. på min egen side.
Der hvor der så er forskel på siderne, er at hjemmesiden kan have økonomisk interesse og dermed sletter indlægget? det vil ikke ske på min side, da censur af indlæg på den måde helt forkert.
Men hvis du vil debattere dårlige bilhandlere generelt? så skal du være velkommen på e-bil.dk ;-)
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008
15-03-2013 kl. 08:30
Måske det handler om at du spammede flere tråde med dine sure opstød. Det er selvfølgelig trist at du blev snydt, men det retfærdiggør jo ikke at du spammer løs. Det er selvfølgelig iorden at du gør opmærksom på det hvis nogen spørger.
H P
bruger siden
06-01-2004
15-03-2013 kl. 09:29
Bilbasen har også en injurielovgivning at tage hensyn til, hvis man trykker sådanne påstande, som senere viser sig ikke at være helt i overensstemmelse med virkeligheden (jeg påstår ikke at det er tilfældet her) så kan forurettede kræve erstatning.
Ytringsfriheden giver ikke ret til at smide om sig med beskyldninger.
Ytringsfriheden giver ikke ret til at smide om sig med beskyldninger.