Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

05-07-2012 kl. 16:54

Det er sådan altid, hvad er du vant til ?

Ellers prøv www.e-bil.dk der er altid en at skrive med og du får som regel altid et svar inden få 1 time :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

05-07-2012 kl. 17:11

Dennis: Det er fordi at forummet er blevet nedprioriteret af BilBasen og er ikke repræsenteret lige så meget på forsiden som det var inden de ændrede forsiden, så det er ikke så synligt og folk der ikke ved det er her, opdager det måske aldrig.

Profil slettet

Profil slettet

05-07-2012 kl. 17:30

Lige præcis Niels!

@Dennis: Som Niels også påpeger, så gider BilBasen ikke gøre noget ved forum-delen, og er nu endda fjernet fra forsiden. Så er man ikke kender af siden, vil man have svært ved at finde forum-delen. Søg blot på problemer med forum på BilBasen i søgemaskinen her på siden, og se de mange indlæg der er om den dårlige måde det drives på. Så mange af de faste skrivere er hoppet fra, og aktiviteten er langt under 1/4 af hvad den var engang....

Ellers må jeg give Mads ret, prøv e-bil.dk ;-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Dette indlæg blev 05-07-2012 17:31 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

05-07-2012 kl. 17:45

Det kaldes for kundepleje og brugerne af en hvilken som helst side er en kunde som skal have den bedste service.

Ordret service dækker over en ydelse for er gratis, man skal ikke tjene penge på service.

Profil slettet

Profil slettet

06-07-2012 kl. 17:22

Så er du velkommen til at sprede det gode budskab på www.e-bil.dk :-)

Profil slettet

Profil slettet

07-07-2012 kl. 17:09

Jan Gregersen skrev:
Det er bare sommer tid Dennis.

Og så er der en del støj fra en lille gruppe, som hele tiden opretter indlæg om, hvor dårligt det er her, og at de ikke ønsker at være her.
De gør også meget ud af at reklamere for et andet forum, men jeg tror de er lidt ensomme :)

Uden reklame kommer man ikke frem, og vi hygger os gevaldigt - med et medlemstal der stiger stille og roligt :-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

07-07-2012 kl. 17:21

Jan Gregersen skrev:
Det er bare sommer tid Dennis.

Og så er der en del støj fra en lille gruppe, som hele tiden opretter indlæg om, hvor dårligt det er her, og at de ikke ønsker at være her.
De gør også meget ud af at reklamere for et andet forum, men jeg tror de er lidt ensomme :)

Vi er bestemt ikke den lille gruppe som brokker os, vi så da helst at dette forum var super godt, da jeg blandet andet elsker at skrive og læse om biler, gerne så mange steder så muligt.

Vi er bestemt ikke ensomme, der er skrevet 450 indlæg på ca. 1 ½ måned. og der er ikke disse problemer på e-bil.dk som er her på siden og det kommer der aldrig, da vi køre med unikke brugernavne og vi udviser en gensidig respekt over for hinanden.

Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

07-07-2012 kl. 17:45

Jan Gregersen skrev:
I er 4 - 6 stykker, der bliver ved med at skrive og oprette indlæg om hvor dårlig I synes Bilbasen's forum er.

Hvis I ikke kan lide det, Hvorfor er I her så?

Alt det støj er opstået. efter I har oprettet profiler.

Efter vi har oprettet profiler? Nu har K S været her meget længe, ligeså har jeg selv under 2 brugernavne - sidst mit nuværende jeg har haft i et par år.....

Men hvis du syntes det er fint med et forum hvor der bliver skidt på brugerne, så er det da helt iorden :-)

Og personligt er jeg her simpelthen fordi forummet mangler dets lige - et alsidigt forum for ALLE mærker, og alle bilrelaterede problemer mellem himmel og jord. Nu hvor e-bil.dk er startet, er det da også helt klart der jeg vil ligge min tid. Så det er med at få spredt budskabet - så folk kan komme til en side hvor brugeren er i fokus, og der ikke skides på brugeren :-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

07-07-2012 kl. 18:49

Jan Gregersen skrev:
I er 4 - 6 stykker, der bliver ved med at skrive og oprette indlæg om hvor dårlig I synes Bilbasen's forum er.

Hvis I ikke kan lide det, Hvorfor er I her så?

Alt det støj er opstået. efter I har oprettet profiler.

Jeg har skrevet over 1100 indlæg de sidste 5-8 år, så nej, det er ikke opstået på grund af os, se hellere på dem med få indlæg.

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2012 kl. 18:02

Så tilmeld dig på e-bil.dk der er massere af indlæg dagligt og du får altid svar på dine indlæg :-)