Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

20-12-2011 kl. 20:50

Ja, og som jeg har fortalt Bilbasen så er private og professionelle handlere blandet sammen, således at køberen får mulighed for at sammenligne priser direkte. Bilbasen lærer det nok også en dag. Private betaler jo også rigeligt for annoncerne her på Bilbasen!!
Venligste hilsner
Per

Dette indlæg blev 20-12-2011 20:59 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kenneth Bon Nielsen

Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005

21-12-2011 kl. 08:59

Du kan ikke sammenligne prisen, for ydelsen er forskellig.
Hos en privat køber du varen og er turboen defekt dagen efter er det bare synd.
Hos en forhandler er du dækket helt anderledes ift. reklamation, hvorfor en forhandlerbil også bør være dyrere.

At det så i dag er svært nogen gange at lure, hvorfor private tror de kan få det samme eller mere for deres bil end en forhandler, det er en anden debat.

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

21-12-2011 kl. 14:49

Min pointe er at når annoncerne fletter sig ind imellem hinanden, privates og professionelles, så kan køberen selv vurdere. Således er det i Mobile. Jeg tror alle ved, at der er noget der hedder en købelov, men lad dog folk selv vurdere hvad de får for pengene. Hvis jeg køber privat eller i Tyskland ved jeg der er en risiko, men ofte også en stor gevinst. Jeg må sørge for at vide hvad jeg køber. Samtidig ser vi jo også at det kan gå galt hos forhandlere, jævnfør Netop nu 21.12 kl 16 Advarsel mod Bilforhandler på forsiden af Bilbasen!!
Venlig hilsen
Per

Dette indlæg blev 21-12-2011 16:20 redigeret af dets forfatter.