Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Morten H
bruger siden
03-04-2005
29-04-2010 kl. 00:23
Jeg forstår ikke, hvorfor I (bilbasen.dk) søger, at gøre annoncevisningerne mere uoverskuelige?
Ret mig, hvis jeg tager fejl, men ved første klik på en given annonce, vises forhandlerens/sælgerens adresse ikke? Her har I valgt, at man skal klikke på endnu et link for, at få vist kort/rute. Det er et irritationsmoment, at jeg skal klikke unødvendige gange, hvis det viser sig, at forhandleren er i den modsatte ende af landet (og her er bilbasen.dk ikke fejlfri, for den måler antal km i fugleflugtslinie; dvs. jeg bor i Århus og kan pludselig få meget få km til Sjælland, så jeg kan ikke bruge søgekriteriet med maks antal km i afstand til noget)!
Et andet punkt: "Sælgers beskrivelse" og "Udstyr", som man kan se under billedet/billederne i en given annonce - i den førstnævnte bliver det udstyr, som sælger har valgt/bilen har, listet op i kontinuerlig følge separeret af kommaer og trykker jeg på "Udstyr" kommer selvsamme udstyr listet op i punktform...Jeres programmører får forhåbentlig fast løn og ikke akkordløn (sagt med et smil på læben), for det er to sider af samme sag og i min optik nytteløs/spildt arbejde!?
Som de to første indlæg nævner, så er farvevalget bestemt ikke heldigt - jeg har to computere og begge har nogle fremragende skærme, men visning af det ny annoncelayout fremstår ikke heldigt på dem - overhovedet!
Jeg ser frem til, at høre, om I vælger, at ignore kritikken, eller rent faktisk tager det som konstruktiv kritik og lytter til os brugere - for I skal naturligvis have ros for, at forsøge forbedringer, men også kritik når rent faktisk ikke er endt til det bedre!
Med venlig hilsen Morten
Jesper Friis Pedersen
bruger siden
06-01-2004
29-04-2010 kl. 09:34
En anden ting der irretere mig enormt er at ude i listen over bilerne, at motor størrelserne er blandet i en stor pære vælling. det irretere mig at jeg ikke kan scrolle forbi de motor varrianter jeg ikke gider, eller bare det at jeg ikke kan vælge mere end en motorstørelse.
Jesper
Peter Clausen
bruger siden
06-01-2004
29-04-2010 kl. 10:44
Brugervenligheden kan ikke have været i højsædet - idet, der nu skal flere tastetryk til, at opnå samme overblik som før, fx.
- Motorstr.
- Hvilken forhandler
- Nu skal du 2 steder for at se de listede informationer OG sælgers informationer.
Håber at I lytter til de daglige brugeres kritik.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
29-04-2010 kl. 11:30
Det synes jeg faktisk, at den gamle side klarede bedre end den nye.
Hvad der dog irriterer mig mest af alt her på Bilbasen, er de reklamer yderst til højre, som folder sig ud, når man rammer dem med musen.
De dækker alt andet tekst, og man kan ikke komme videre, før man har klikket på dem. Det er dog helt vildt irriterende...
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
04-05-2010 kl. 22:20
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
05-05-2010 kl. 23:05
Det kunne måske hjælpe hvis du kunne fortælle mig at det skam er rigtige it folk i har til at lave jeres programmer......Nu skriver du også at man er velkommen til at skrive hvis man opdager fejl og mangler mv.....
Det forstår jeg ikke helt.....?? manden der sidder og laver disse ting tjekker vel at det køre som det skal, og selv de mest almindelige fejl er opsnappet inden man køre tingene ud li livet.
Jeg mener bestemt at jeg plus andre har ret til at "brokke" os. Det er vel dem der bruger bilbassen der betaler for den, via annoncer mv.
Selvfølgelig skal man om muligt bruge et pænt sprog, meen ting der er og bliver åbenlyse, ja så kan man sagtens finde på at bruge lidt mere perfide ord om du vil.
Men det er tit galt med bilbassen, både med at få vist siden (dette kunne meget vel være jeres server) Ja og når man søger på noget, kan den finde på og melde pas på søgningen. Ja hvis du klgger lidt rundt herinde vil du jo nemt kunne se hvad folk skriver om det nye bilbasen, og hvad der ikke virker. Er måske lidt træls at for at se oplysninger om bil, skal man ind under oplysninger for at se hvor meget på literen mv. Men små ting. men var før hurtigt og nemt at overskue. Men ellers en ok bilbase når den virker optimalt. Så fik i lidt posetivt med også.
mvh