Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
25-08-2008 kl. 18:49
Men jeg sletter intetsigende indlæg, såsom ham bilforhandler X skal i ikke bruge for han snøder folk.....
Profil slettet
26-08-2008 kl. 11:12
Profil slettet
26-08-2008 kl. 11:18
Jeg sletter de indlæg som er platte og intetsigende, men en advarsel mod at bruge en bestemt bilforhandler sletter jeg ikke !
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
28-08-2008 kl. 09:25
Problemet er jo netop at I styrer debatten efter den enkelte moderators personlige holdning og IKKE efter nedskrevne retningslinjer som er tydelige for alle, INKLUSIV os brugere.
På samme måde kunne I tilføje disse retningslinjer for brug af forum til de forretningsbetingelser I lister når man opretter sig som bruger.
Hvis det ikke er entydigt for alle hvad reglerne er vil I styre i zig-zag kurs fremover....
Profil slettet
29-08-2008 kl. 10:44
Morten H
bruger siden
03-04-2005
30-08-2008 kl. 00:33
Det er en ukontrolleret linie, som BB får lagt for dagen og der vil overhovedet ikke være skyggen af en rød tråd, hvis alle såkaldte "administratorer" (eller medlemmer af BB's panel om man vil) kan slette eller rette indlæg efter for godt befindende...
Mads Andersen (et såkaldt "medlem") skriver højere oppe:
Jeg sletter de indlæg som er platte og intetsigende...
Hvad nu hvis der sidder brugere af BB, som ikke er videre begavet, når vi snakker formulering på skrift og disse brugere får udtrykt sig på en måde, så Mads Andersen bliver stødt af indlægget eller "...finder det plat eller intetsigende..."??
Kære BB - det er helt i orden, at der findes politibetjente herinde, men lad dem ikke også være dommere...allerede efter jeres seneste rekruttering efter "medlemmer", kan det både ses og mærkes, at flere "medlemmer" ikke er opgaven moden og bruger mere tid på, at lege kontrollanter, frem for at opføre sig som kyndige rådgivere indenfor bilsnak!!