Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-08-2008 kl. 18:49

Jeg sletter ikke sådanne indlæg med mindre at man grundløst beskylder forhandleren for nået som ikke er hans skyld.

Men jeg sletter intetsigende indlæg, såsom ham bilforhandler X skal i ikke bruge for han snøder folk.....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-08-2008 kl. 11:12

Der er noget bananrepublik over den inkonsekvente og tilsyneladende tilfældige mening hos Bilbasens moderatorer vedr. hvilke indlæg som slettes.

Profil slettet

Profil slettet

26-08-2008 kl. 11:18

Jeg er sgu ikke i lommen på nogen, heller ikke bilforhandlerne eller personerne bag bilbasen.dk

Jeg sletter de indlæg som er platte og intetsigende, men en advarsel mod at bruge en bestemt bilforhandler sletter jeg ikke !

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

28-08-2008 kl. 09:25

Hvorfor synliggør I ikke disse såkaldte "interne retningslinjer" her på forum et centralt sted? Det er da det som alle profesionelle fora gør!

Problemet er jo netop at I styrer debatten efter den enkelte moderators personlige holdning og IKKE efter nedskrevne retningslinjer som er tydelige for alle, INKLUSIV os brugere.

På samme måde kunne I tilføje disse retningslinjer for brug af forum til de forretningsbetingelser I lister når man opretter sig som bruger.

Hvis det ikke er entydigt for alle hvad reglerne er vil I styre i zig-zag kurs fremover....

Profil slettet

Profil slettet

29-08-2008 kl. 10:44

Jeg tror et af problemerne er, at Bilbasen har lukket alt for mange unge amatører ind som "Moderatorer" - drenge som elsker at sidde og lege selvbestaltede politimænd og meningsbestemmere. Hvis Bilbasen vil fortsætte denne moderator funktion, tror jeg "ansættelseskravene" bør løftes væsentligt. Det bør ikke være nok "bare" at være bilinteresseret og kunne bruge en computer. Et minimum af livserfaring samt lidt juridisk indsigt er ønskeligt. Jeg tror en opjustering, definering samt uddannelse af moderatorerne er nødvendig for at en fælles seriøs linje hos Bilbasen er opnås.

Morten H

Morten H
bruger siden
03-04-2005

30-08-2008 kl. 00:33

Jeg er HELT ENIG med dig Aage!!

Det er en ukontrolleret linie, som BB får lagt for dagen og der vil overhovedet ikke være skyggen af en rød tråd, hvis alle såkaldte "administratorer" (eller medlemmer af BB's panel om man vil) kan slette eller rette indlæg efter for godt befindende...

Mads Andersen (et såkaldt "medlem") skriver højere oppe:
Jeg sletter de indlæg som er platte og intetsigende...

Hvad nu hvis der sidder brugere af BB, som ikke er videre begavet, når vi snakker formulering på skrift og disse brugere får udtrykt sig på en måde, så Mads Andersen bliver stødt af indlægget eller "...finder det plat eller intetsigende..."??

Kære BB - det er helt i orden, at der findes politibetjente herinde, men lad dem ikke også være dommere...allerede efter jeres seneste rekruttering efter "medlemmer", kan det både ses og mærkes, at flere "medlemmer" ikke er opgaven moden og bruger mere tid på, at lege kontrollanter, frem for at opføre sig som kyndige rådgivere indenfor bilsnak!!