Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kenneth Bon Nielsen

Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005

17-04-2008 kl. 17:35

Vi har desværre ikke mulighed for at kontrollere samtlige annoncer, der kommer på BilBasen, men du er altid velkommen til at skrive til info@bilbasen.dk, så vil vores kundeserviceafdeling se på sagen.

Mvh.

Kenneth Bon
BilBasen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-04-2008 kl. 17:56

Man kan ikke sikre sig med tumpede mennesker, de er over alt !!! mon der er nogle som gider købe hans skod fælge ?

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

17-04-2008 kl. 21:12

Hvorfor sletter i den så ikke bilbasen.dk ?

Eller endnu bedre: laver en sektion hvor man kan sælge sit tilbehør???

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

24-04-2008 kl. 21:29

En ting er private tumper.
Noget helt andet er professionelle, som helt bevist snyder.

Tag f.eks. dette bilhus, som altid har ca 30-40 biler på bilbasen, hvor enten udbetalingen eller den månedlige ydelse er skrevet som salgspris.
Hvorfor smider I ham ikke simpelthen bare ud?

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Toyota-Avensis-1,8-VVT-i-Sol-5d_ID131501989.htm

Sidst rettet: 24/4-08

Jens Krarup Stovgaard Martinussen

Jens Krarup Stovgaard Martinussen
bruger siden
10-11-2006

30-04-2008 kl. 11:16

Det er ret irriterende at man skal igennem et hav af fup annoncer, når man søger efter bil. Sommetider er det biler uden afgift, eller ofte er gulpladebiler annonceret som personbiler. Man bliver glad når man finder en bil til en rigtig god pris, og vildt irriteret når man finder ud af at den er placeret i en forkert rubrik.Til forhandlere og private der benytter denne form for vildledende annoncering, kan jeg kun sige at det er til stor irritation, og udstråler alt andet end troværdighed. Det får ihvertfald mig til at undgå disse forhandlere, for hvad mon de ellers prøver at vildlede med?

Kasper Stevn

Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003

02-06-2008 kl. 15:56

Nu er jeg ansat her ved BilBasen, så jeg skal passe lidt på med hvad jeg skriver.

Jeg kunne forestille mig, at man ikke ville miste denne forhandler som kunde, da det jo ikke ligefrem er en af de små fisk.

Jeg tror på, at hvis disse "snydeforhandlere" modtager henvendelser nok, fra sure mennesker, så vil de på et tidspunkt stoppe med disse irriterende metoder. Man skal selvfølgelig samtidig se helt bort fra sådanne forhandlere når der skal handles bil.