Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvor stor kan bilbasen blive...

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

08-04-2011 kl. 23:06

Ja jeg tænker på hvor meget viden der egentlig er tilstede på disse forums. Jeg vil anslå at den viden en del har her på basen, kan "slå" fdm mv i de fleste tilfælle. Der sidder mange her med stor erfaring og seriøs interresse inden for området. Jeg syns godt man måske kunne forsøge at lave et hold af seriøse folk fra bilbasens forums, som alle har stor erfaring, enten med bilmarked eller som selv har haft mange forskellige nyere biler. Tanken er at man skal kunne blive tilbudt at komme til forskellige prøvekørsels engagementer med helt nye biler. Man kunne lave dette ved en forhandler en lørdag eftermiddag med en bid brød, og en masse bilsnak og prøvekørsel. Jeg vil gætte på stor tilslutning. Så efterfølgende lave artikel med interwiew og billeder. Det kunne foregå bla ved deltagelse af en af bilbasens motor Jurnalister. Altså drage nogle af de mange brugere med ind i processen af noget der ellers kun er forbeholdt motor skribenter. Det kunne jo være lidt sjovt også at møde nogle af de motor "tosser" som er på basen. Det ville også være et aktiv for en evt. forhandler at lave et sådan engagement. mange her på basen henviser ofte til forhandler af en bestemt bil når en bruger søger råd og vejledning, og de brådne kar bliver sorteret fra. Mvh

Dette indlæg blev 08-04-2011 23:16 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

13-04-2011 kl. 21:40

Spændende.
Lidt at gå videre med for Bilbasen.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

13-04-2011 kl. 22:59

Super god idé må man sige.

Og de mange bilinteresserede her på forummet vil garanteret kunne komme med nogle andre synspunkter end motorjournalisterne.

Så lad os håbe at det kunne blive en realitet