Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hvor godt syns i selv bilbasen fungere ???
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
27-02-2012 kl. 13:04
Har endnu ikke modtaget svar på hvorfor jeg ikke automatisk forbliver logget ind, og i en del tilfælle er mit kodeord eller pass ugyldigt....
Nu sidder jeg og trykker på linket bilnyheder, det virker heller ikke....den skifter mellem gammel nyhed og hver 5gang til de nye nyheder. Måske i skulle få lidt prof hjælp på til at sætte siden rigtigt op, så det køre ordentligt. men det skal måske være så billigt som muligt..
Profil slettet
02-03-2012 kl. 22:31
T Nielsen skrev:
Har endnu ikke modtaget svar på hvorfor jeg ikke automatisk forbliver logget ind, og i en del tilfælle er mit kodeord eller pass ugyldigt....
Nu sidder jeg og trykker på linket bilnyheder, det virker heller ikke....den skifter mellem gammel nyhed og hver 5gang til de nye nyheder. Måske i skulle få lidt prof hjælp på til at sætte siden rigtigt op, så det køre ordentligt. men det skal måske være så billigt som muligt..
Er Basen gået under jorden? Jeg syntes stadigvæk det vælter rundt med fup-annoncer, problemer med at logge på og links der ikke virker. Burde i ikke komme lidt på banen?
Til Nick M: Bilbasen arbejder på en ny "forside", og der har de helt valgt at fjerne forum fra forsiden.
Kasper F
bruger siden
04-06-2009
05-03-2012 kl. 09:41
T Nielsen skrev:
Har du kontaktet os pr. mail på info@bilbasen.dk ang. dette? Vi vil naturligvis meget gerne undersøge sagen nærmere. Mht. links der ikke virker, så bliver der også fulgt op på dét. Vi er, som det også er nævnt i denne og tidligere tråde, i gang med et redesign af bl.a. vores forside og også undersiderne - hvis der er fejl på nogle af undersiderne vil dette blive undersøgt i forbindelse med dette. Vi er klar over det kan gi' nogle små problemer nu og hér, men det bør snart være løst.
Mht. svindelannoncer så er det korrekt at de er SÆRDELES aktive pt. - vi kigger på hvad vi kan gøre for at forhindre disse annoncer i at komme på sitet.