Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvilken bilbase

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-02-2012 kl. 08:15

Spørgsmålet er om bilbasen kan bliver bedre .-) nu i dag kommer der hvid box frem hvor der står close, og indtil man får den lukket kan man ikke navigere på siden. Tell me about it...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

01-02-2012 kl. 09:53

Vi har lanceret nye brugervilkår idag - derfor vil du blive mødt af denne boks når du kommer ind på vores site (hvis du normalvis er automatisk logget ind). Du skulle gerne kunne acceptere brugervilkårene i den boks - kan du ikke dét?

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-02-2012 kl. 10:14

Support BilBasen skrev:
Vi har lanceret nye brugervilkår idag - derfor vil du blive mødt af denne boks når du kommer ind på vores site (hvis du normalvis er automatisk logget ind). Du skulle gerne kunne acceptere brugervilkårene i den boks - kan du ikke dét?

Nej der kommer kun en hvid box hvor der i midten står close, alt andet er bare hvidt.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

01-02-2012 kl. 10:18

Hmm.. hvilken browser benytter du? Og bruger du genveje som fx. Google? Det kunne tyde på du skal prøve at ha' slettet cookies, m.v. Vil du prøve det og se om det hjælper?

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-02-2012 kl. 11:11

Support BilBasen skrev:
Hmm.. hvilken browser benytter du? Og bruger du genveje som fx. Google? Det kunne tyde på du skal prøve at ha' slettet cookies, m.v. Vil du prøve det og se om det hjælper?

Allerede inden jeg slettede troede jeg ikke en dag på det, og nej det virker ikke, og ja bruger google.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

01-02-2012 kl. 11:13

Ka' du prøve at undlade at gå ind via Google og i stedet skrive www.bilbasen.dk direkte i adresselinien allerøverst. Det ku' godt gøre en forskel :-)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-02-2012 kl. 11:17

Support BilBasen skrev:
Ka' du prøve at undlade at gå ind via Google og i stedet skrivewww.bilbasen.dk direkte i adresselinien allerøverst. Det ku' godt gøre en forskel :-)

Har gjort, det samme problem med hvid box

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-02-2012 kl. 11:22

Kan ikke søge biler ....i må have et seriøst problem. Min pc er up to date og ny.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

01-02-2012 kl. 11:29

Det er fordi du ikke har accepteret de nye vilkår, du ikke kan foretage dig noget. Det er dem der "popper op" i den hvide boks. Vil du ikke sende en skærmprint af det du ser til info@bilbasen.dk - så skal vi naturligvis få set nærmere på sagen.
På forhånd tak!

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-02-2012 kl. 11:42

Prøvede at logge ud, det hjalp på bilsøgning, men gik galt igen da jeg loggede ind, der kommer intet og fortæller om ny vilkår eller andet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-02-2012 kl. 11:50

Så nu ser det ud til at virke. Var først efter udlog, og så ind på forum, så stod der man skulle logge ind og de nye vilkår kom bagefter. Var ellers ved at få sved på panden. For det virkede ikke hvis man loggede ind på forsiden. Har nu ikke læst vilkårerne men regner ikke med de er specielt afskrækkende. Men tak fo "kampen" .-)

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

01-02-2012 kl. 12:00

Helt ok.. vi få lige fulgt op på om der er nogle problemer... Og nej, de nye vilkår ændrer ikke på det helt store udover at du bedre som brugere kan selektere på de mails du ønsker vi sender dig :-)

h k

h k
bruger siden
28-07-2003

01-02-2012 kl. 13:42

Samme problem her, når jeg er logget ind. Samme hvide boks, hvor der bare står "close". Min computer er også ny og up to date. Det har ikke været muligt at acceptere de nye vilkår. Jeg har logget ud og ind igen. Intet har hjulpet.

Profil slettet

Profil slettet

01-02-2012 kl. 14:16

Jeg kunne sagtens acceptere de nye vilkår og så komme i gang med at bruge basen, så alt virker fint her.

Serg H

Serg H
bruger siden
27-11-2004

01-02-2012 kl. 14:32

hvorfor kommer billederne ikke på announcer nu?
noget underligt.. jeg nulstiller søgning... vælger Audi , prisen 150-250.000.. og der kommer 0 biler.. WTF?

Profil slettet

Profil slettet

01-02-2012 kl. 14:51

Henning Olesen skrev:
Samme problem her, når jeg er logget ind. Samme hvide boks, hvor der bare står "close". Min computer er også ny og up to date. Det har ikke været muligt at acceptere de nye vilkår. Jeg har logget ud og ind igen. Intet har hjulpet.

Hej Henning

Har du mulighed for at sende mig (jakob@bilbasen.dk) et skærmprint af den hvide boks? Det vil hjælpe os rigtig meget ift. at finde en løsning.

På forhånd tak

Jakob
BilBasen

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

01-02-2012 kl. 14:53

Serg Handberg skrev:
hvorfor kommer billederne ikke på announcer nu?
noget underligt.. jeg nulstiller søgning... vælger Audi , prisen 150-250.000.. og der kommer 0 biler.. WTF?

Umiddelbart oplever jeg ikke dét problem - se her: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/Audi/?Seller=1&Modelseries=&CategoryId=P&Category=P&Cartypes=&Fuel=&Doors=0&YearFrom=1900&YearTo=&MileageFrom=&MileageTo=&KmlFrom=0&PriceFrom=150000&PriceTo=250000&Distance=0&Charge=0&WithInLast=0&ZipCode=6000&Color=&Airbags=0&MinTow=0&Seats=0

Oplever du fortsat problemet, vil du så ikke sende os et skærmprint på info@bilbasen.dk - så skal vi undersøge sagen..

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-02-2012 kl. 14:59

Hør her !!! Log ud og gå af bilbasen, gå på igen og gå i forum, så vil der foroven stå at du ikke er logget ind, det gør i så, og efter dette kommer de vilkår i skal acceptere, så skulle det hele virke.

h k

h k
bruger siden
28-07-2003

01-02-2012 kl. 19:13

Jakob Jelling skrev:
Hej Henning

Har du mulighed for at sende mig (jakob@bilbasen.dk) et skærmprint af den hvide boks? Det vil hjælpe os rigtig meget ift. at finde en løsning.

På forhånd tak

Jakob
BilBasen

Hej Jacob

Desværre ikke. Nu virker det :-) I hvert fald på min private computer. Hvis problemet er igen i morgen på min arbejdscomputer, sender jeg gerne et skærmprint til dig.

h k

h k
bruger siden
28-07-2003

02-02-2012 kl. 06:25

T Nielsen skrev:
Hør her !!! Log ud og gå af bilbasen, gå på igen og gå i forum, så vil der foroven stå at du ikke er logget ind, det gør i så, og efter dette kommer de vilkår i skal acceptere, så skulle det hele virke.

Hør selv her!!! Det er jo det jeg har gjort. Der har åbenbart været problemer, som nu er løst. Så din umiddelbare løsning var måske ikke helt nok alligevel.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

02-02-2012 kl. 07:03

Det lader til at problemet er løst - ellers skriver i bare igen. Husk desuden at skriv ordentligt til hinanden!

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

02-02-2012 kl. 09:51

Henning Olesen skrev:
Hør selv her!!! Det er jo det jeg har gjort. Der har åbenbart været problemer, som nu er løst. Så din umiddelbare løsning var måske ikke helt nok alligevel.

Godmorgen Henning.

Var ment som en hjælp idet jeg bøvlede med det i lang tid. Man kunne ikke logge ind via forsiden så det virkede, men alt virkede fint efter inlog på selve forum siden. Lidt tricki men det virkede ....Men man kan jo altid syns at det er lidt træls hvis nogen kan og andre ikke....Håber du får en god dag.

Mvh