Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvad synes du om BilBasens nye forside?

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

21-12-2011 kl. 13:09

<span>Vi arbejder i øjeblikket på en helt ny forside til BilBasen.dk og vil rigtig gerne høre din mening.</span> <span> </span> <span>Meld gerne tilbage med en kort kommentar:</span> <span><span>·<span> </span></span></span><span>Hvad er din umiddelbare indskydelse?</span> <span><span>·<span> </span></span></span><span>Hvad er bedre/ringere end den nuværende forside – hvorfor?</span> <span><span>·<span> </span></span></span><span>Hvad virker som den vigtigste information på siden?</span> <span><span>·<span> </span></span></span><span>Mangler der noget?</span> <span> </span> <span>Du kan se det foreløbige resultat her:</span> <span>http://billeder.bilbasen.dk/Images/homepage-feedback.jpg</span> <span> </span> <span>Alle kommentarer er velkomne.</span> <span> </span> <span>På forhånd tak </span><span>J</span><span></span>

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

21-12-2011 kl. 13:25

steen 5 skrev:
Hvad med forum?

Det skal da være på forsiden

Det er nok ikke populært at skrive herinde, men vi forventer ikke at give plads til forum på forsiden. Vi har valgt at fokusere på de funktioner, der anvendes af flest.

Venlig hilsen
Jakob

BilBasen

Profil slettet

Profil slettet

21-12-2011 kl. 14:55

Det glæder jeg mig til.

Men som Jess siger, kunne det også være godt at de biler der bliver vist forsiden er direkte resultat af det man sidst søgte på, ment sådan at de overholder ALLE søgeparametre i den sidste søgning.

Men ellers ser det godt ud.

Profil slettet

Profil slettet

22-12-2011 kl. 12:10

Jeg savner også nyheder, og specielt forum. Jeg benytter primært bilbasen pga. forums, og ville være rigtig ked af hvis denne funktion blev flyttet fra forsiden!

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2011 kl. 21:35

Forum er sq ikke det vigtigste på en side der er lavet til folk der vil købe og sælge biler.

Udover det, så skal en forside være så enkel som muligt og ikke som i Bilzonen's tilfælde proppes med ligegyldige nyheder og andet pis.

Det er fint nok, de vil have nyheder på deres side, men de skal fandme ikke være på forsiden, det kan de lave en underside med.

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2011 kl. 22:40

Synes forsiden er rodet og besværlig. Underligt menu-system. Gammeldags i sin fremtoning. kedelige farver og man kunne blive ved.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

30-12-2011 kl. 23:26

Harald Syvsten skrev:
Synes forsiden er rodet og besværlig. Underligt menu-system. Gammeldags i sin fremtoning. kedelige farver og man kunne blive ved.

Er meget enig her. Det er ikke tidsvarende eller kunde/bruger venligt. Men er jo nok et spørgsmål om hvem man har til at lave disse ting, og om det må koste. Kunne sagtens gi jer ideerne, men de bliver nok ikke ført ud i livet..

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

03-01-2012 kl. 08:18

@T Nielsen - er det den nuværende forside du mener eller det forslag vi har lagt op øverst i denne tråd?

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-01-2012 kl. 09:39

Ja den i har lagt op er ikke så forvirrende som den nuværende...http://www.autoscout24.de/ ... er lidt ala den i har lagt op, men finpuds det gerne med evt farver eller andet. Der også test i bunden ved Autoscaut. Studer gerne hvordan deres side fungere...måske er der nogle ting i finder ud af i kan bruge.

Fremhæv gerne biltest med små billeder som AutoS også gør. Det frister brugeren til at kigge hvad det er...og ja lidt farver vil være godt for siden..

Mvh

Dette indlæg blev 03-01-2012 09:44 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-01-2012 kl. 23:15

jess jeg tror ikke lige det er for dig at kommentere på mine svar her...men som med alt andet er du jo en sand mester....-) Hvis bilbasen syns det er for tyndt, er det jo op til dem at stille spørgsmålstegn ved det, eller røre lidt sukker i .-)

Har givet udtryk for at det nye oplæg ikke er ringe, men at jeg ville skæve til Autoscout med hensyn til plads på siden mv...kan da ikke være så svært at forstå, eller jo kan det sikkert godt...Gad vide om Jess er Web designer ( Hulker af grin nu).

Dette indlæg blev 04-01-2012 03:13 redigeret af dets forfatter.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

04-01-2012 kl. 07:17

Tak for jeres input - keep 'em coming! Men lad nu være med person-fnider - det er der ingen grund til!

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

04-01-2012 kl. 12:39

@Kenny - den nye forside er ikke kommet på endnu, så det du oplever er problemer vi har på den nuværende version. Jeg kan forsikre dig om at der arbejdes på højtryk for at løse disse!

Profil slettet

Profil slettet

08-01-2012 kl. 12:49

Er det bare mig, eller er 2/3 af bilerne på den nuværende forside leasingbiler? Kan vi ikke få en mulighed for at fravælge dem?

Profil slettet

Profil slettet

08-01-2012 kl. 13:17

C S skrev:
Er det bare mig, eller er 2/3 af bilerne på den nuværende forside leasingbiler? Kan vi ikke få en mulighed for at fravælge dem?

Det er ikke kun dig.
Det virker som om at når forsiden er løbet tør for annoncer baseret på din sidste søgning, så viser den bare hovedsagligt leasinsannoncer.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

08-01-2012 kl. 14:11

@Niels og CS - er det på den nuværende forside eller på den version vi har linket til øverst (som ikke er lanceret endnu) I mener?

Profil slettet

Profil slettet

08-01-2012 kl. 14:16

Det er den nuværende forside :-)

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

08-01-2012 kl. 14:50

OK - hånden på hjertet bliver det nok ikke anderledes på den nuværende forside, men vi tager naturligvis inputtet med til den nye version :-)

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2012 kl. 19:54

Jan Gregersen skrev:
I hurtig søgning, kan man ikke søger efter brændstof Benz/Diesel, når man søger efter brugte biler.

hvilket man kan på nye biler - Guidet søgning.

ja, jeg ved godt man kan under avanceret søgning.

Kunne måske også bære rart med et felt for st. car på hurtig søgning efter brugte biler, kunne være et flueben.

Hvad så med dem der kun ville have biler med 2/3 døre, skal de så også have et flueben i hurtig søg? Eller dem der der foretrækker automatgear?
Til sidst vil hele avanceret søgning være på forsiden og det underminerer jo hele idéen med hurtig søg.

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2012 kl. 15:03

Jeg kiggede lige efter på det billede som der er linket til.
Der kan man jo sortere efter brændstof.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

19-01-2012 kl. 17:25

@ Jesper Burkarl - kan du uddybe hvad du synes der er uoverskueligt ved dette forslag? http://billeder.bilbasen.dk/Images/homepage-feedback.jpg