Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

13-09-2012 kl. 21:52

Hvordan kan det være at Bilbasen tillader e-bil at bruge bilbasen som reklameplads? Har lige oprettet mig som bruger på bilbasen igen, men hold da kæft hvor er det "træls"med den reklame e-bil hele tiden gør for sig selv!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

14-09-2012 kl. 11:19

Ja, de tillader jo alt muligt andet, så hvorfor ikke også det?

Profil slettet

Profil slettet

14-09-2012 kl. 20:05

Hvorfor den modstand KB ? hvad er der lige galt med at brugeren får kendskab til et godt bil site, verden er jo ikke skruet sådan sammen at hvis man handler i Netto, så må man ikke handle i Føtex eller hvad ?

Brugerne af dette og andre fora, er tilmeldt måske 5-10 andre fora som de bruger i større eller mindre grad. Der er plads til os alle ;-9 og du skal være så velkommen.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

14-09-2012 kl. 20:12

Helt enig med Mads, kun dejligt med muligheder, velkommen til e-bil og alle andre, det på trods at at jeg ikke altid er enig med CS og Mads :-)
Jeg håber i får vind i sejlene på e-bil, jeg har allerede en profil på sitet.

Profil slettet

Profil slettet

14-09-2012 kl. 20:22

Alle er jo velkommen, det er jo ikke et dem mod os, jeg ved godt at en del mærkebil forums er meget.....uha vi må endelig ikke få at vide at der er andre gode bil forums, tænkt hvis alle brugerne forsvandt. Den holder jo ikke, der er måske nogle som ville forsvinde men konkurrence er kun sundt og dem som ikke udvikler sig, de dør hen og mange mærkeforums er kun et forum og íntet andet og der har bla. e-bil.dk og bilgalleri fat i noget af det rigtige....hvis du spørger mig.