Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Din Biløkonomi i forbedret version

Kenneth Bon Nielsen

Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005

16-07-2007 kl. 15:10

På alle vores bilvisninger har vi nu forbedret sektionen med "Din biløkonomi", så du lettere og mere overskueligt får et overblik over økonomien for din egen bil sammenlignet med den aktulle bil, du kigger på. Funktionen "Din Biløkonomi" er fuldt tilgængelig for alle registrerede brugere, og vi anbefaler, at du husker at <a href="/administration/default.aspx">opdatere/rette din profil</a>, så du får bedst muligt udbytte af den forbedrede økonomiberegning. Vi vil løbende opdatere bilvisningssiden, så de præsenterede tal tager højde for udviklingen i bilmarkedet, herunder værditab/afskrivning og de generelle markedsforhold. God fornøjelse med den nye biløkonomiske oversigt. Med venlig hilsen Kenneth Bon - BilBasen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Morten H. Kjær

Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004

16-07-2007 kl. 15:30

Hej!

Ved nu ikke om jeg er helt tilfreds med jeres forbedringer. Jeg kører på guleplader privat og har indtastet ALLE oplysninger under min profil. Den kan kun beregne brændstofudgift!.

Mvh Morten

Kenneth Bon Nielsen

Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005

16-07-2007 kl. 15:45

Der kan være flere grunde til, at vi ikke kan lave en beregning.

Hvis bilen er af ældre dato, er en varevogn eller fx en speciel bil af en art, så har vi ikke nødvendigvis de informationer, der skal til for at udregne de forskellige tal.

Med venlig hilsen

Kenneth Bon - BilBasen

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

16-07-2007 kl. 21:05

Jeg er nu heller ikke videre begejstret,min bil vurderes af jer til over 40000 kr.mindre end den står til andre vuderinger,og det forhandleren vil give for bilen,så jeg vil nærmest kalde det MEGET misvisende,det må kunne gøres bedre.