Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Det nye Bilbasen

Profil slettet

Profil slettet

30-04-2010 kl. 09:08

Først og fremmest : Det er altid rart med lidt forandring. Helt sikkert. Og det nye design, ser da også pænt og nydeligt ud. Men er jeg den eneste herinde der mener, man måske nok lige skulle ha brugt lidt ekstra tid på at få bilbasen´s søgefunktioner til at fungere. Før man ansatte en designer. Jeg har ikke tal på hvor tit mine søgekriterier ikke fungerer rigtigt. EX : ( billedvisning ) Nogen gange his jeg vælger søgekriterier på biler, og så vælger billedvisning. Så enten vil den ikke vise en side med billedvisning. Eller den vil ikke vise billederne på bilen. Eller den blander søgekriterierne på bilerne forkert ( ex pris ). OSV OSV. Nogen andre der har oplevet dette ? eller andre ting ?. Bilbasen. Få nu styr på siden først, så den fungerer optimalt. Før i bruger en faens masse penge på nyt design. Bare min mening. Go dag alle sammen. MVH. Daniel.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-04-2010 kl. 09:17

Undskyld jeg spørger dumt, men hvad er der lavet om på bilbasen ? jeg kan ikke se nogen forskel på hverken forummet eller selve siden som så?

Når man laver en side om og den får nyt design, bør man da ikke være i tvivl om det eller hvad ?

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

30-04-2010 kl. 16:22

Helt enig......

Det er jo sikkert ikke de skrappeste hoveder der sidder og rutter med tingene herinde.

Profil slettet

Profil slettet

30-04-2010 kl. 19:54

Ja- det er i specifikke søgninger på feks. brugte biler. Men jeg synes heller ikke det er blevet mere overskueligt. Minder meget om bilzonen !!!Man burde bruge energi på at gøre bilbasen stabil og hurtig i stedet.

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2010 kl. 07:28

Nej det er bestemt ikke blevet hurtigere, tænker især på billederne.

Den "gamle" side var efter min mening også mere overskuelig.

Men det kan være at man bare lige skal vænne sig til det?

Søren Meyer

Søren Meyer
bruger siden
12-08-2007

01-05-2010 kl. 07:39

Jeg må indrømme, at jeg også mener, at bilvisningen er blevet mindre overskuelig med implementering af det nye design. Nu skal man til at folde ting ud og ind osv..

Det gamle design var ikke en designmæssig perle, men dog var siden langt mere overskuelig.

Så jeg håber, at vi kan få lidt af det gode gamle tilbage. :)

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2010 kl. 21:36

Ja du har fuldstændig ret! Når man ser billederne af en bil må man nøjes med at se halvdelen af billedet, da resten er dækket med reklame.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

02-05-2010 kl. 03:02

Flemming nu er jeg jo ikke selvlært it fusker.....Det koster jo altid lidt at får gjort tingene rigtigt, men her er der mange der vil spare......

Jesper Friis Pedersen

Jesper Friis Pedersen
bruger siden
06-01-2004

03-05-2010 kl. 11:49

nok det forkerte tidspunkt at beklage sig, da jeg lige pt er møg hidsig fordi siden bare ikke fungere optimalt og har irreteret mig enormt meget.

Har lige siddet og kigget efter bil, har vel siddet en times tid. Bilbasen blev ved med igen og igen at gå tilbage til side 2 af oversigts listen over den type bil jeg søgte efter. skulle konstant holde øje med om den nu gjorde det igen (igen igen igen). Hver gang den så gjorde det, så skulle jeg klikke igennem alle listerne med de biler der var til salg, da man har fjernet den funktion hvor man kan hoppe frem til en bestemt side af listen. og ofte så sprang den tilbage til side 2 igen, ligefør man nåde den side man var kommet til.
Skiftede så til privat og her gjorde den det fandme også bare stadigvæk side 2 i forhandler listen.

udover det så syntes jeg at det nye design er irreterende, fortrak helt klart det gamle da det var overskueligt og man kunne se alt det man ville se uden at skulle klikke på en masse funktioner.

Irretere mig også grænseløst at i listen over biler til salg, der kommer bilerne hulter til bulter. kunne sgu være rart hvis man kunne vælge rækkefølge ifølge motorstørrelse, farve, udstyr osv.

Har bevidst fravalgt bilzonen da bilbasen var meget mere brugervenlig. men det har da ændret sig gevaldigt.

Jesper

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

03-05-2010 kl. 15:10

er jeg den eneste der synes at det nye annoncedesign er dårligt? man skal f.eks. selv finde ud af sælgers adresse DET ER FOR DÅRLIGT!!!

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2010 kl. 21:13

Jeg oplever PRÆCIS det samme som du beskriver. DAGLIGT.

Det er sindsygt belastende.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

03-05-2010 kl. 22:51

kan det så ikke være et krav at der bliver oplyst postnummer som før i tiden?

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-05-2010 kl. 23:47

Hvorfor ændre en side der som sådan ellers var overskuelig og kørte rimelig ??? Hmm du skriver udviklingsafd.....et fint ord at bruge om noget som falder så totalt meget igennem....Ved du/i ikke at det koster penge at få lavet en side der virker ordentligt ?? kan umuligt være prof it folk i har på... Det hele virker ofte for tilfældig hvordan i opdater og repper tingene.

mvh

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

05-05-2010 kl. 23:24

Ja nu bliver jeg squ rigtig perfid. har lige siddet og skrevet en mega lang kommentar til Thomas kello, og hvad sker der.....Lortet virker ikke og sletter sig selv da jeg trykker på send .....smart bilbase, og fuld af dårlige undskyldninger. Få dog en fagmand til at kigge på jeres problemer plus server tak. Læs rigtig godt og længe på hvad de såkaldte medarbejdere på bilbasen svare jer her på problemstillinger mv. De er i gang med at strikke en selfmade it hovsa løsning sammen. Forttsat god dag