Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

BMW søgning

Mikael Foldager

Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004

11-12-2008 kl. 17:34

Jeg har længe undret mig over hvordan BMW modellerne bliver anderledes delt op end alle andre mærker. Hvis nu jeg f.eks bare gerne vil se på en 3´er diesel st.car. Så er det simpelthen ikke muligt!!! Jeg SKAL vælge om det er en 318d, en 320d, en 325d, en 330d osv... HVORFOR?? Det er virkeligt irriterende. Hvis jeg vil have en Audi A4 diesels tationcar skal jeg da ikke vælge motor først for at få et resultat. Ej heller hvis det er en Mondeo, en Vectra , en Mazda 6 eller hvilket som helst andet. Det må da kunne laves om således at brugere ikke skal vildledes i deres jagt på en sådan bil. Gør som så mange andre sider - bl.a. Mobile.de Der hedder det 3´er, 5´er, 7´er etc OG så kan man jo i fritekst søge på man kun vil have en specificeret søgning på "320d" Det handler om at gøre en søgning simpel.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper Stevn

Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003

12-12-2008 kl. 09:50

Vi er i gang med at kigge på dette, men vi har desværre ikke en dato endnu.

Kasper
BilBasen

Simon Kirketerp

Simon Kirketerp
bruger siden
06-01-2004

12-12-2008 kl. 11:26

Hej Kasper

Såvidt jeg husker, er det ikke første gang, at I skriver at I er i gang med at ændre dette.

Det er meget meget længe siden, at jeg første gang læste i et indlæg, at I var i gang med det. Hvor lang tid kan det tage ;-)

vh Simon

P.S. Måske i skulle overveje en ændring af Mercedes-søgekriterierne også. Det er meget uhensigtsmæssigt, at man ikke bare kan søge på eksempelvis E-klassen.

Mikael Foldager

Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004

12-12-2008 kl. 12:06

JA ja men der er jo så langt færre biler at vælge imellem.
Mit indlæøg går på at lave Danmarks bedst bilsite endnu bedre.
Og jeg mener at der er en del at lære fra fo.eks Mobile.de søgekriterier.
Der kan du også søge på 3 forskellige biler i sammen søgning; eks BMW 3 serie, Audi A4 og VW Passat - og såi de tre modeller går den udfra de kriterier du ellers sætter med maks kørte km, alder mv.
De har også en bredere søgning på udstyret og langt flere billeder på hver enkelt bil er mulig.
Dette bør man også kigge på. Vi er jo trods alt snart i 2009 og folk sidder ikke længere med 56k modems....

Rasmus Bjerre

Rasmus Bjerre
bruger siden
15-04-2005

19-12-2008 kl. 21:58

Hej

Det er sjovt at det skal være så svært jeg har skrevet det samme til dba for et halvt år siden.

bedre sendt end aldrig.

Tak for en god hjemme side. bruger jer ofte
venlig hilsen Rasmus