Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Angående Bilbasens konkurrence

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2007 kl. 08:38

Bilbasens konkurrence er en rigtig god idé... Desværre bliver idéen ødelagt af, at 80% af brugerne herinde dyster med en Peugeot 206 HDI, som nærmest er uovervindelig på de punkter Bilbasen har valgt at bruge. Et forslag kunne være at man ikke kan skifte bil efter første valg, eller at man tilføjer flere punkter, så man kan slå den forbandede Pug.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Mortensen

Lars Mortensen
bruger siden
30-03-2005

21-03-2007 kl. 08:49

Helt korrekt - det er for let blot at skifte til en modstanders bil, når man er blevet besejret.
En anden løsning kunne være, at man ikke fik at vide, hvilken bil, modstanderen har ?

En anden træls ting er alle de "dobbelte" udfordringer, man får, hvor resultatet ikke giver lodder. Når man ved dystens start får at vide, at der ikke gives lodder, så må denne viden da kunne bruges på et tidligere trin, så udfordringen ikke sendes ?

M.v.h.
Lars Mortensen

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2007 kl. 09:20

Desuden er det for åndssvagt at man 20 minutter før de udtrækker vinderen kan skifte til sin drømmebil, og ikke den man har valgt til at dyste med. Det holder bare ikke. Folk burde hænge på deres skide Peugoet 206 HDI!!!

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2007 kl. 11:19

Den Pug 206 kan altså sagtens slås - der er mange biler herinde der kan tæske den! Prøv nu bare at kigge lidt rundt og vælg nogle forskellige biler..kan da hjælpe lidt og sige, at der både er biler af mærket Skoda og Seat samt faktisk andre Peugeot'er der kan nakke den..

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2007 kl. 12:11

Nåh ja, det er muligt at den kan slås, men hvorfor kan man ikke konkurrere med en bil man virkelig gerne vil have, istedet for at gå på kompromis for at få lodder?? Det synes jeg sgu er for åndssvagt..

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2007 kl. 12:12

Nåh ja, det er muligt at den kan slås, men hvorfor kan man ikke konkurrere med en bil man virkelig gerne vil have, istedet for at gå på kompromis for at få lodder?? Det synes jeg sgu er for åndssvagt..

Profil slettet

Profil slettet

22-03-2007 kl. 16:48

Det er da rigitgt træls at læse at den Pegot kan vinde næsten alt! Øv øv og atter øv..

Men synes det er en super fed konkurance de har lavet!

Profil slettet

Profil slettet

22-03-2007 kl. 16:55

Hej alle!

Jeg vil gerne udfordres lige meget af hvem bare vi hygger os.

just-elvis@hotmail.com

Held og lykke.

Profil slettet

Profil slettet

02-04-2007 kl. 00:43

Har også tabt en del dyster mod biler, som jeg stærkt tvivler på at modstanderen virkelig vil have.. Har selv valgt min 'drømme' inden for den prisklasse vi nu har i denne månede, og den står ikke skide stærkt i de dyster, men gidder ikke sidde og 'snyde'..