Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

21-02-2006 kl. 06:09

Hej Morten!
Mange tak for svaret, det kunne godt være det, men hvad med el-ruden, hvordan hænger de to ting sammen, det var jo den jeg tændte om morgenen, og hvis ikke der var liv der, så vidste jeg at der heller ikke var liv i klimaanlægget, er der sådan en form for ekstra sikring der selv slår til igen eller hvad

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

21-02-2006 kl. 10:11

hej jan det kan være din tæningslås der er slidt .det kan måske osse være en dårlig ledning i klimaanlæg/tæningslås.

Profil slettet

Profil slettet

22-02-2006 kl. 06:41

Hej Morten, Lars og Jesper!
Mange tak for hjælpen, det er kanon, at man kan få hjælp til diverse problemstillinger i løbet af få minutter, og at folk som Jer gider tage sig tid til at hjælpe....mange tak
Jan

Profil slettet

Profil slettet

22-02-2006 kl. 08:17

det var skam så lidt.håber du fik løst dit problem.mvh lars

Profil slettet

Profil slettet

22-02-2006 kl. 09:20

Hej!
Jeg har købt en Xantia 1,8 fra 95, jeg er mægtig glad for bilen, den kører virkelig godt, men jeg har nogle problemer med Klimaanlægget og el-bagruden, der har været dage hvor intet har fungeret, og når jeg så skal fra arbejde, så virker det hele igen, det er en af disse irriterende periodefejl, som ikke er til at finde ud af, jeg synes også at der lugter lidt i bilen med mellemrum, så jeg har på fornemmelsen, at der er noget elektrisk der ikke er helt isoleret som det skal være.
Håber der en der kan hjælpe med at oplyse lidt om det problem.
mvh
Jan