Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Vudering og salg
Profil slettet
22-08-2008 kl. 18:10
Ang. 1995 Opel Astra 1,6i GL 5d
Jeg vil prøve at sælge min opel astra 1,6i 5 d., den er fra 1995 og har kørt ca. 225.000 den vil blive synet inden salg, . Men jeg kan ikke få en vudering på den herind???Jeg kan nemlig ikke få lov til at vælge 1995 når jeg vil have den vuderet.
Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan sætte den til?
Dorthe
H P
bruger siden
06-01-2004
23-08-2008 kl. 14:24
Hej Dorthe.
Biler i den alder kan ikke vurderes af et prisberegningspogram, da bilens stand kan variere RIGTIG meget.
Prøv i stedet at gå ind og se hvad andre forlanger for en tilsvarende bil.
Når du har skudt dig ind på prislejet, så tænk på at de øvrige biler er dine "konkurrenter" dvs. hvis du vil sælge og ikke bare sætte til salg (der er stor forskel) skal du sætte bilen til en pris så det netop er DIN bil en evt. køber klikker sig ind på.
God fornøjelse..
P.S pas på med at give nr.pladerne med til en køber du ikke kender ( hvem siger at han omregisterer bilen som aftalt)
Biler i den alder kan ikke vurderes af et prisberegningspogram, da bilens stand kan variere RIGTIG meget.
Prøv i stedet at gå ind og se hvad andre forlanger for en tilsvarende bil.
Når du har skudt dig ind på prislejet, så tænk på at de øvrige biler er dine "konkurrenter" dvs. hvis du vil sælge og ikke bare sætte til salg (der er stor forskel) skal du sætte bilen til en pris så det netop er DIN bil en evt. køber klikker sig ind på.
God fornøjelse..
P.S pas på med at give nr.pladerne med til en køber du ikke kender ( hvem siger at han omregisterer bilen som aftalt)
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
24-08-2008 kl. 16:48
Hvis den er superflot, og velholdt kan du få max 23 k for den, hvis den ikke er så pæn, er vi nok tættere på de 12-13 k.
Men det hjælper kraftigt på det, hvis den er nysynet.
men et sted imellem 12-23 k hvis du sælger privat.
Sidst rettet: 24/8-08
Men det hjælper kraftigt på det, hvis den er nysynet.
men et sted imellem 12-23 k hvis du sælger privat.
Sidst rettet: 24/8-08