Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Værksteder i Nord-tyskland
Profil slettet
05-07-2008 kl. 13:45
Hej.
Der har været mange indlæg om mærke-værksteder i Sverige /Nordtyskland.
I FDM`s nye Motor, er der også henvisninger og råd, men der er ikke rigtig nogen der henviser til u-autoriserede værksteder .
Kender tyskerne ikke til u-autoriserede værksteder med lavere timepris på samme måde som AutoMester etc i DK ???
Jeg har prøvet hos Mitsubishi i Flensburg, men de har samme timepris som eks AutoMester i DK, så det batter ikke helt det store ...
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
05-07-2008 kl. 19:34
Du kan bruge ATU, men de har været lidt i gabestokken for at springe over på nogle kritiske punkter - men igen der er automester nok ikke et hak bedre (gæt).
Profil slettet
06-07-2008 kl. 09:00
Hej Lars og Markus.
Tak for hjælpen.
Jeg har fundet ATU`s hjemmeside nu - den er rigtig god og med anvisning til forskellige ATU værksteder i hele Nord_Tyskland.
Hos Mitsubishi i Flensburg gav jeg timepris for service på 60-65 euro + tysk moms. Det svarer til hvad AutoMester skal have i DK, men ved nogen hvilken timepris man betaler hos ATU eller lign. firmaer ?
Sidst rettet: 6/7-08
Tak for hjælpen.
Jeg har fundet ATU`s hjemmeside nu - den er rigtig god og med anvisning til forskellige ATU værksteder i hele Nord_Tyskland.
Hos Mitsubishi i Flensburg gav jeg timepris for service på 60-65 euro + tysk moms. Det svarer til hvad AutoMester skal have i DK, men ved nogen hvilken timepris man betaler hos ATU eller lign. firmaer ?
Sidst rettet: 6/7-08