Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Utroværdig forhandler!!!

Tru Dong Tran

Tru Dong Tran
bruger siden
13-02-2006

26-10-2006 kl. 23:21

Ja, det gjorde han, imens han rettede andre bilens info. Vi fik selvfølgelig tilbyde den pris vi så på bilbasen. Men vi syntes ikke det var smart gjort foran os, for det beviste bare ikke at manden er til at stole på... Så vi trak os tilbage. bilen står nu til 99800kr. istedet for 89800kr...
Jeg tror heller ikke manden kan få den til at sælge en bil fra 92 til 99800kr. Jeg vil ihverfald ikke købe den.

Tru Tran

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

27-10-2006 kl. 08:12

manden må jo have været på stoffer, eller ihvertfald haft et ønske om at ødelægge sin forretning. Dybt useriøs.

Tru Dong Tran

Tru Dong Tran
bruger siden
13-02-2006

27-10-2006 kl. 08:12

Hej alle,

Jeg har været ud og kigget på en bil for en af min familie i forgårs.
På bilbasen står bilens info. med Airbags, cd-afspiller/radio og bilen fra 12.93. Men da vi kom for at prøve bilen, har bilen hverken airbags eller cd-afspiller/radio, og den er 1½ år ældre end det, det står i bilbasen.
Vi sagde det til forhandleren, hvorefter han rettede dette og sat bilen 10000kr. yderligere op(han mener bilen har den værdige).
Vi kunne se at manden ikke virkede så troværdigt, derfor smuttede vi uden at have lysten til at vende tilbage.

Er det det normalt, at forhandleren plejer at pynte på sine bilers info. for at lokke kundere til at komme eller hvad?

Tran