Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Undervognsbehandling?
Profil slettet
01-10-2007 kl. 13:09
Jeg har lige købt en helt ny Skoda Octatia Combi, som jeg er blevet anbefalet at undervognsbehandle med det samme. Er det en god idé eller er det penge ud af vinduet?
Jeg har desuden snakket med et par firmaer. Dnitrolforhandleren sagde at bilen var behandlet med voks fra fabrikken, så det vil være meget dumt at bruge en oliebehandling, som Pava vist er? Har I nogen erfaringer eller anbefalinger i denne sag?
Profil slettet
01-10-2007 kl. 16:27
Pengene får du nemt igen ved et evt. hurtigere salg da den er undervognsbehandlet.
Arvid Dannevang
bruger siden
02-10-2007
02-10-2007 kl. 11:05
personligt ville jeg give den extra beskyttelse, specielt undervognen er meget udsat i det danske klime med alt det salt der er på vejene om vinteren.
Har selv gjort det på min egen, og kigger ikke efter biler som ikke er blevet extra beskyttet når jeg handler brugt, de 3500-4500 kr hvert andet år er vel ikke det der ødelægger bilbudgettet og du kan have ro i sjælen efter det og det kan en næste ejer af bilen også.
Har selv gjort det på min egen, og kigger ikke efter biler som ikke er blevet extra beskyttet når jeg handler brugt, de 3500-4500 kr hvert andet år er vel ikke det der ødelægger bilbudgettet og du kan have ro i sjælen efter det og det kan en næste ejer af bilen også.