Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Underlig Xantia

Profil slettet

Profil slettet

05-10-2005 kl. 16:51

Sæt bilen i højeste stilling, åben motorhjelmen og kontroller om der er hydraulikvæske nok på. Men husk bilen skal være i højeste stilling. Hvis der mangler væske så fyld efter(Kun LHM væske, aldrig bremsevæske eller andet). Og læg mærke til om bilen drypper eller sprøjter væske ud. Få en Citroen mekaniker til at hjælpe(Hvis du bor tæt på sønderborg kan du evt. komme forbi). Hvis bilen aldrig har fået skiftet gaskugler er det nok en god at gøre samt skifte LHM væsken. Er det gjort får du aldrig problemer igen. Men tjeck først om der mangler LHM væske. Mvh. Michael

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

05-10-2005 kl. 16:51

Hej jeg har en Xantia 1,8 i 16v st.car fra 1998. jeg har haft bilen i 2 år og været glad for den.
Nu er den imidlertid begyndt at opføre sig mærkeligt når jeg accelerer i 1 & 2 gear blinker STOP og (!) lamper. Når jeg kommer og skal kører er bilen sunket ned bagtil men hævet foran andre gange er den hævet både foran og bagtil. Bilens hydraulik pumpe ”klikker” ca hvert 6-8 sek jeg har hørt at der skal gå min. 45 sek. Mellem. Er det korrekt og hvad kan det skyldes.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg