Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Ujævn tomgang passat 140 tdi
Profil slettet
25-01-2011 kl. 20:15
Jeg har købt en brugt passat fra 2007 med 190000 på tælleren, den går ujævn og ryster meget i tomgang, den har lige fået skiftet 1 dyse. hvad kan der være galt.
Dette indlæg blev 25-01-2011 20:20 redigeret af dets forfatter.
Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009
25-01-2011 kl. 20:58
Hmmm...
Har du købt den privat eller..? Altså siden du spørger..?!
Jeg har 2 bekendte der har haft samme model som dig og de har begge haft det problem og jeg er ked af at sige det, men efter de havde gjort det kort tid, åd begge alt olie på en køretur og bum, så var det sket...
Men det kan jo også være at det har noget med dysen at gøre...
Der mangler lidt info om hvornår det er opstået altså før eller efter dyseskift og sådan...
Det kan også være svinghjul som også er et kendt problem, men så burde du måske også kunne mærke det når du kører... Er der ingenting når du kører...
Har du købt den privat eller..? Altså siden du spørger..?!
Jeg har 2 bekendte der har haft samme model som dig og de har begge haft det problem og jeg er ked af at sige det, men efter de havde gjort det kort tid, åd begge alt olie på en køretur og bum, så var det sket...
Men det kan jo også være at det har noget med dysen at gøre...
Der mangler lidt info om hvornår det er opstået altså før eller efter dyseskift og sådan...
Det kan også være svinghjul som også er et kendt problem, men så burde du måske også kunne mærke det når du kører... Er der ingenting når du kører...