Bilbasen Forum

Martin Andersen

Martin Andersen
bruger siden
25-07-2003

15-02-2005 kl. 23:27

Er der slet ingen der ved noget om disse turboer? Syns måske bare det er lidt mærkeligt hvis den allerede er slidt op.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Andersen

Martin Andersen
bruger siden
25-07-2003

17-02-2005 kl. 02:46

Hej Jens. Jeg har købt den uden chip det sagde forhandleren i tyskland i hvertfald men må indrømme at det ikke er tjekket. Men det kan da kigges efter, ved da hvordan det ser ud i hvertfald. Jeg vil prøve at køre på vw og spørge om det er noget de kan måle. Ellers er det vel f.eks på et bosch værksted de kan justere det? Er det ikke et af deres specialer? Iøvrigt tak for responsen.

Martin Andersen

Martin Andersen
bruger siden
25-07-2003

18-02-2005 kl. 15:36

Når vi nu er inde på emnet, så har jeg lige et tillægsspørgsmål til kcr chip, Er det ikke den samme chip de sælger på www.carzone.dk? Nu ved jeg ikke hvor meget sv. kr er i forhold til dk. kroner men er det ikke billigere at købe den i dk? der koster den 3495kr i sverige 4700 sv kr. Jeg har ikke styr hvad det er i dk`s kr.?

Martin Andersen

Martin Andersen
bruger siden
25-07-2003

22-02-2005 kl. 00:22

Jeg vil undersøge jeres svar og se om det kan hjælpe mange tak for hjælpen.

Martin Andersen

Martin Andersen
bruger siden
25-07-2003

22-02-2005 kl. 00:22

Hej alle. Jeg er ejer af en golf 3 tdi. Jeg har så købt en ny magen til.bare færre km. på bagen. Dog synes den at være lidt sløvere i trækket. Den er vant til motorvejskørsel. Kan man "arbejde" med en turbo, Så man får den til at yde det optimale? Jeg mener om den bare skal "tæskes lidt" for at komme i omdrejninger igen. Den er vel ikke vant til at trykke optimalt når den er vant til motorvejs kørsel? Kan det anbefales at bruge det der motorrens som man blander med dieselen? Motoren har kørt ca. 120.000 km Håber på et par gode svar.